Eens op de rekening overzichten gekeken van mijn telefoons, staan er weer SMS diensten op. Ik heb een aantal maanden geleden via smsdienstenfilter beide telefoons laten blokkeren, ivm kinderen die vanalles sms'ten. Dat heeft een tijdlang goed gewerkt.
In het eerste gesprek met de klantenservice wist de medewerker mij te vertellen dat smsdienstenfilter alleen werkt voor de op dat moment lopende diensten. Volgens de medewerker van T-mobile kunnen ten alle tijden nieuwe diensten worden aangemeld, ook al is het filter actief.
Omdat ik dit een raar verhaal vond heb ik e.e.a. even verder uitgezocht en de site van smsdienstenfilter is hier heel duidelijk over: " Als je op een bepaald moment toch weer gebruik wil maken van SMS-abonnementsdiensten, voer dan je nummer opnieuw in hiernaast en volg dezelfde stappen die hieronder zijn beschreven."
In een tweede gesprek met T-mobile klantenservice krijg ik vervolgens te horen dat er blijkbaar iets is misgegaan en dat ik het filter nogmaals moet activeren. De kosten van de diensten moest ik maar zien te verhalen op de diensten aanbieder.
Ook konden ze niet zien of het filter al dan niet actief was, terwijl dat toch via een SMS'je aan 1555 over hun eigen netwerk gaat.
Kortom, ik voel me ernstig genaaid door T-mobile: Je activeert een filter, je krijgt een rekening met zaken die niet moeten kunnen en vervolgens krijg je klets van de klantenservice. (don't get me started over de klantenservice). Ik voel er ernstig voor om mijn abo's met onmiddellijke ingang te stoppen, maar 1 heeft nog 14 maanden looptijd. mvg.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile en http://www.smsdienstenfilter.nl/
Re: T-mobile en http://www.smsdienstenfilter.nl/
Denk dat er bij de dienstenfilter iets mis is gegaan.
T-mobile brengt in rekening wat gebruikt is, dienstenfilter laat iets door of is niet helemaal aktief.
Zou hem nog een keer aktiveren
gr
ATESLI
T-mobile brengt in rekening wat gebruikt is, dienstenfilter laat iets door of is niet helemaal aktief.
Zou hem nog een keer aktiveren
gr
ATESLI