| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile en T68i
-
T-Mobile
T-Mobile en T68i
Het blijkt dat T-Mobile problemen heeft met de T68i.
Probleem ligt niet aan Sony Ericsson.
T-Mobile dacht dat het aan de simkaat lag, maar dit lijkt ook niet zo te zijn.
Wel zullen zij elke klant met deze klacht tegemoet komen.
Het schijnt dat ze zelfs een andere telefoon aanbieden aan gedupeerde klanten!
Probleem ligt niet aan Sony Ericsson.
T-Mobile dacht dat het aan de simkaat lag, maar dit lijkt ook niet zo te zijn.
Wel zullen zij elke klant met deze klacht tegemoet komen.
Het schijnt dat ze zelfs een andere telefoon aanbieden aan gedupeerde klanten!
-
Ramon
Re: T-Mobile en T68i
Je moet voor de gein eens hier kijken
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... s/718982/0
Er hebben echt heeeeel veeeeel mensen problemen mee....
en iedereen is aan het bellen, maar eigenlijk wordt iedereen aan het lijntje gehouden.
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... s/718982/0
Er hebben echt heeeeel veeeeel mensen problemen mee....
en iedereen is aan het bellen, maar eigenlijk wordt iedereen aan het lijntje gehouden.
-
Mehmet
Wat heb ik toch veel problemen met T-mobile. Ik was in het begin blij met een simpele abonnement van Ben en een Nokia 3310. Na 1 jaar (einde van het abonnement)kregen we een brief van Ben of ik het abonnement wil verlengen. Ik kon daarbij kiezen voor een nieuw toestel. Ik kon kiezen voor een T68I en dat heb ik ook gedaan. Het zou ongeveer 10 werkdagen duren voordat we het toestel binnen zouden krijgen. 10 dagen waren voorbij en niks ontvangen, dus ff naar T-Mobile gebeld en kregen te horen dat de toestel onderweg was. Paar dagen wachten nog steeds niks binnen. Dus opnieuw gebeld, en ik kreeg te horen dat het nog 10 dagen zal duren. Weer waren 10 dagen voorbij en nog steeds geen toestel. Totdat ik de T68I thuis kreeg duurde ongeveer 2 maanden.
En nu heb ik nog een probleem. Mijn telefoon heeft moeite met het netwerk zoeken. Hij kan geen T-mobile vinden. Nergens bereik en krijg van vrienden vaak te horen dat zij mijn voicemail krijgen.
Dus heb ik T-Mobile gebeld, ik kreeg toen te horen dat ik het toestel moet testen met andere T-mobile simkaart. Daaruit moest blijken of het aan de toestel of aan het simkaart lag. Na het testen, kwam ik erachter dat het aan het toestel lag. Ik heb T-Mobile gebeld en ik kreeg toen te horen dat het al een bekend probleem is. Ze gingen me doorverbinden met het reperatie afdeling maar het gesprek duurde niet al te lang, ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en hingen op. Dus ik weer boos bellen naar T-Mobile en zei dat ze mijn telefoon moesten repareren, dat ging niet omdat het niet te repareren is en dat er een oplossing wordt gezocht tussen T-mobile en SonyEricsson. Ik vroeg om een ander of een vervangende toestel, maar die kreeg ik ook niet. Ik heb dus nu een abonnement van 2 jaar, waarvan ik geen gebruik kan maken, omdat ik geen toestel heb.
BEN TELEURGESTELD!!!
En nu heb ik nog een probleem. Mijn telefoon heeft moeite met het netwerk zoeken. Hij kan geen T-mobile vinden. Nergens bereik en krijg van vrienden vaak te horen dat zij mijn voicemail krijgen.
Dus heb ik T-Mobile gebeld, ik kreeg toen te horen dat ik het toestel moet testen met andere T-mobile simkaart. Daaruit moest blijken of het aan de toestel of aan het simkaart lag. Na het testen, kwam ik erachter dat het aan het toestel lag. Ik heb T-Mobile gebeld en ik kreeg toen te horen dat het al een bekend probleem is. Ze gingen me doorverbinden met het reperatie afdeling maar het gesprek duurde niet al te lang, ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en hingen op. Dus ik weer boos bellen naar T-Mobile en zei dat ze mijn telefoon moesten repareren, dat ging niet omdat het niet te repareren is en dat er een oplossing wordt gezocht tussen T-mobile en SonyEricsson. Ik vroeg om een ander of een vervangende toestel, maar die kreeg ik ook niet. Ik heb dus nu een abonnement van 2 jaar, waarvan ik geen gebruik kan maken, omdat ik geen toestel heb.
BEN TELEURGESTELD!!!
-
Scummie
Je hebt toch je Nokia 3310 nog..
en kijk even op TV forum.. Je bent niet de enige
en kijk even op TV forum.. Je bent niet de enige
-
mark
Het probleem met de T 68i klopt zeker, maar dat er een nieuw toestel wordt aangeboden aan klanten die deze klacht hebben?!?!?!?!?!? Bij mij als zwaar ontevreden T-mobile klant kwam het er niet van. Ik moest maar zelf een ander toestel proberen.
Maar nu denk ik dat het probleem gewoon aan de wisseling van naam ligt. Deze is ook doorgevoerd op simkaarten en dat kon de hardware/software gewoon niet goed aan. Misschien de Duitse spullen gewoon gebruikt?
ik heb daarvoor namelijk nog niet veel mensen met dat probleem gehoord. Dit is helaas niet de enige klacht die ik heb, ik kan nog wel even doorgaan. Gelukkig ben ik er over een maand vanaf. hahahahahahahahahahahahaha nooit meer T-mobile/Ben!!!
BEN zwaar teleurgesteld!!
Maar nu denk ik dat het probleem gewoon aan de wisseling van naam ligt. Deze is ook doorgevoerd op simkaarten en dat kon de hardware/software gewoon niet goed aan. Misschien de Duitse spullen gewoon gebruikt?
ik heb daarvoor namelijk nog niet veel mensen met dat probleem gehoord. Dit is helaas niet de enige klacht die ik heb, ik kan nog wel even doorgaan. Gelukkig ben ik er over een maand vanaf. hahahahahahahahahahahahaha nooit meer T-mobile/Ben!!!
BEN zwaar teleurgesteld!!
-
Scummie
Zit wat in met het software, maar volgens mij is die fout al langer bekend. Ik hoorde er al mensen mee klagen in december.
Dat je geen ander toestel krijgt, komt omdat je het toestel los van het netwerk moet zien. TM in dit geval, leverd het netwerk en maakt niet de toestellen. Als blijkt dat t68i het niet doet.. ligt het niet aan TM, want andere toestellen doen het wel.
Dat je geen ander toestel krijgt, komt omdat je het toestel los van het netwerk moet zien. TM in dit geval, leverd het netwerk en maakt niet de toestellen. Als blijkt dat t68i het niet doet.. ligt het niet aan TM, want andere toestellen doen het wel.
-
peter
aan iedereen met T-Mobile en een T-68i,
Bel vanaf volgende week dinsdag tijdens werktijden ( en dus NIET met de pasen) met de klantenservice. Er schijnt een oplossing geboden te kunnen worden voor dit probleem
Bel vanaf volgende week dinsdag tijdens werktijden ( en dus NIET met de pasen) met de klantenservice. Er schijnt een oplossing geboden te kunnen worden voor dit probleem
-
g.kuijs
ontvangstproblemen hoeft niet altijd aan de providor te liggen!; ik had problemen met het vodavone netwerk met mijn ericsson t28s; op internet het adres van het servicepoint van sony ericcson opgezocht; daar heen gegaan; nieuwe software laten inladen; garantieperiode was al verlopen!; dit koste niks; toestel werkt weer perfekt!; dus allemaal naar het servicepoint met je ericsson!!!
-
Scummie
Het ligt ook niet alleen aan de provider.
Het is een combinatie van toestel en provider.
Het is een combinatie van toestel en provider.
-
Klachten4tmobile
Hallo mensen,
Hartelijk dank voor jullie berichten. We zijn overweldigd met de vele reacties die we hebben gekregen. Kennelijk leven de problemen met telecomproviders zoals met Ben / T-mobile enorm onder de zwijgende meerderheid van consumenten.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om fundamentele problemen met Ben / T-mobile. Het gaat inderdaad om het niet leveren van diensten of de slechte kwaliteit er van. Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
De telecomprovider is erg handig en gebruikt men charmecampagnes om de aandacht af te leiden. Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
Er moet een eind aankomen aan deze wanpraktijken en dat kan niet anders dan gezamenlijk de handen ineen te slaan. Dus heb je problemen, klachten of schade bij de Ben / T-mobile sluit je bij ons aan. Mail ons naar [email protected]
Hartelijk dank voor jullie berichten. We zijn overweldigd met de vele reacties die we hebben gekregen. Kennelijk leven de problemen met telecomproviders zoals met Ben / T-mobile enorm onder de zwijgende meerderheid van consumenten.
Voor de duidelijkheid het gaat hier om fundamentele problemen met Ben / T-mobile. Het gaat inderdaad om het niet leveren van diensten of de slechte kwaliteit er van. Helaas is de individuele consument niet in staat een vuist te maken tegen Telecomproviders die de klant beduvelen.
De telecomprovider is erg handig en gebruikt men charmecampagnes om de aandacht af te leiden. Door deze reclamecampagnes (uiteindelijk door jullie, klanten betaald!)worden poblemen zoals bijvoorbeeld een niet betrouwbaar en slecht dekkend netwerk, foutieve rekeningen, incorrecte afsluitingen, onbetaalde veroorzaakte schade door slechte levering raken, afgedekt.
Er moet een eind aankomen aan deze wanpraktijken en dat kan niet anders dan gezamenlijk de handen ineen te slaan. Dus heb je problemen, klachten of schade bij de Ben / T-mobile sluit je bij ons aan. Mail ons naar [email protected]
-
Escromador
ik heb nog steeds dezlefde problemen, en vewlen met mij
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/718982
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/718982