| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile Family stijgt 50% in prijs zonder aankondiging
T-mobile Family stijgt 50% in prijs zonder aankondiging
Vorige week keek ik naar mijn afrekening van mijn T-mobile abonnement omdat ik het bedrag nogal hoog vond.
Tot mijn verbazing zag ik dat mijn Family-bundel die normaal € 10,- per maand kost in eens € 14,99 per maand kost.
Ik heb hiervan geen bericht ontvangen en ik heb mezelf voor die bundel aangemeld naar aanleiding van deze advertentie:
http://www.t-mobile.nl/promo/family/index.html
Mag T-mobile zo maar zonder aankondiging het abonnement met bijna 50% verhogen?
Tot mijn verbazing zag ik dat mijn Family-bundel die normaal € 10,- per maand kost in eens € 14,99 per maand kost.
Ik heb hiervan geen bericht ontvangen en ik heb mezelf voor die bundel aangemeld naar aanleiding van deze advertentie:
http://www.t-mobile.nl/promo/family/index.html
Mag T-mobile zo maar zonder aankondiging het abonnement met bijna 50% verhogen?
Re: T-mobile Family stijgt 50% in prijs zonder aankondiging
Het antwoord is nee, men mag wel verhogen tijdens het lopende contract, maar u kunt bij elke wijziging kosteloos van het abonnement af. Men hoeft hiervoor alleen de wijziging kenbaar te maken in een landelijk medium (bijv. de krant).
U heeft dan 1mnd de tijd om het abonnement kosteloos te beeindigen.
U heeft dan 1mnd de tijd om het abonnement kosteloos te beeindigen.
Dat is hier niet aan de orde daar de family optie geen onderdeel van het kontrakt is maar iets wat je maandelijks aan/uit kan zetten.
Blijft wel over dat je niet netjes ingelicht bent. Lijkt me een kleine moeite voor T-mobile om alle family gebruikers een SMS-je te sturen waarin de verhoging werd aangekondigd.
Blijft wel over dat je niet netjes ingelicht bent. Lijkt me een kleine moeite voor T-mobile om alle family gebruikers een SMS-je te sturen waarin de verhoging werd aangekondigd.
-
Pindakaaspotje
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
T-Mobile Webcare
Beste Willeke D,
Per 6 december 2010 is de prijs van T-Mobile Family verhoogd van €10,- naar €14,95. T-Mobile is wettelijk verplicht haar klanten over deze prijswijziging te informeren en hen de kans te bieden de oude prijs te behouden. De prijs van T-Mobile family verandert niet zolang je het huidige abonnement met deze voordeelbundel niet verandert.
T-Mobile heeft al haar abonnee's afgelopen najaar geinformeerd via een korte melding op de factuur, welke ook verwijst naar een link. Via deze link kreeg je de mogelijkheid om je te registreren om ook na 6 december 2010 gebruik te kunnen maken van T-Mobile Family voor de oude prijs van €10,- gedurende het huidige contract. Wanneer je T-Mobile Family bijvoorbeeld uit hebt gezet voor 6 december 2010 en vervolgens opnieuw aanzet na deze datum betaal je door de registratie, via de link op je factuur, de oude prijs van €10,-. Wanneer je geen gebruik hebt gemaakt van deze mogelijkheid en T-Mobile Family na 6 december 2010 activeert betaal je de nieuwe prijs van €14,95.
Ik wil graag bekijken hoe ik je verder kan helpen. Ik wil je daarom vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected].
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Per 6 december 2010 is de prijs van T-Mobile Family verhoogd van €10,- naar €14,95. T-Mobile is wettelijk verplicht haar klanten over deze prijswijziging te informeren en hen de kans te bieden de oude prijs te behouden. De prijs van T-Mobile family verandert niet zolang je het huidige abonnement met deze voordeelbundel niet verandert.
T-Mobile heeft al haar abonnee's afgelopen najaar geinformeerd via een korte melding op de factuur, welke ook verwijst naar een link. Via deze link kreeg je de mogelijkheid om je te registreren om ook na 6 december 2010 gebruik te kunnen maken van T-Mobile Family voor de oude prijs van €10,- gedurende het huidige contract. Wanneer je T-Mobile Family bijvoorbeeld uit hebt gezet voor 6 december 2010 en vervolgens opnieuw aanzet na deze datum betaal je door de registratie, via de link op je factuur, de oude prijs van €10,-. Wanneer je geen gebruik hebt gemaakt van deze mogelijkheid en T-Mobile Family na 6 december 2010 activeert betaal je de nieuwe prijs van €14,95.
Ik wil graag bekijken hoe ik je verder kan helpen. Ik wil je daarom vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected].
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Dan kun je dus van het t-mobile extra abonnement af, ongeacht of er wijzigingen zijn of niet. Het is meer in zijn algemeenheid, als het vast zat aan het contract had je het hele contract kunnen annuleren. Nu je het sowieso aan en uit kunt zetten zit je er dus niet aan vast.wiseger schreef:Dat is hier niet aan de orde daar de family optie geen onderdeel van het kontrakt is maar iets wat je maandelijks aan/uit kan zetten.
Maar zoals de T-Mobile werknemer aangeeft, het stond op je factuur, niet iedereen leest die maar dat zou genoeg moeten zijn idd.
Moet heel eerlijk zeggen dat ik er dan zelf ook overheen gelezen zou hebben. als ik de factuur al zou lezen.