LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Family

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paparazz!

T-Mobile Family

Ongelezen bericht door Paparazz! »

Sinds een maand of drie nu heb ik T-mobile Family. Een voordelige aanbieding waar je voor slechts € 10,- per maand maar liefst 1000 belminuten en 1000 smsjes kunt gebruiken naar leden van jouw family. Voorwaarde is wel dat deze leden gebruik maken van een t-mobile nummer (abonnement of prepaid).

Al na de eerste maand werd duidelijk dat de belminuten én de smsjes naar familyleden vanuit de reguliere bundel werden afgeschreven. Hierover zowel telefonisch als per mail een klacht ingediend. Hierop is niet eens gereageerd met uitzondering van een automatisch gegenereerd antwoord dat mijn klacht in behandeling is genomen. Ook na het verstrijken van de tweede maand bleek dat de smsjes nog steeds uit de reguliere bundel worden afgeschreven. Wederom telefonisch en per mail geklaagd. Na ontvangst van dezelfde automatische reactie kreeg ik nu ook een reactie per mail. Zeer onbevredigend omdat het er op neer kwam dat ik maar geduldig moest afwachten totdat er contact opgenomen zou worden op het moment dat T-mobile een oplossing voor dit probleem zou hebben.

Nu na de derde maand kom ik erachter dat wederom de smsjes uit de reguliere bundel zijn afgesschreven. Tot op heden overigens nog steeds geen enkele reactie van T-mobile over de eerder ingediende klachten.
Ben nu van plan om schriftelijk een klacht in te dienen omdat T-mobile per mail niet zo vlot reageert.
Ik vraag mij af of hierover al meerdere klachten bij radar zijn binnengekomen. Op het forum van T-mobile kom ik behoorlijk veel klachten tegen over deze dienst.
Zijn er tips waarmee ik aan de slag kan?

T-Mobile Webcare

Re: T-Mobile Family

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Paparazz!

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;

Met vriendelijke groet,

Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare

bbschulz

Re: T-Mobile Family

Ongelezen bericht door bbschulz »

Merkwaardige reactie van een T_Mobile medewerkster.... In de topic over deze klacht op het forum van T-Mobile staan honderden klachten van mensen die betalen voor gesprekken smsjes en die binnen de familybundel zijn verstuurd en waarvoor toch betaald moet worden. Geen van de t-mobile medewerkers op dat forum weet een aanvaardbare verklaring te geven, noch een bevredigende oplossing voor te stellen, en hier wordt gesuggereerd dat de zaak met één mailtje de wereld uit geholpen kan worden. Ik hoop dat de oplossing van de problemen ook op het t-mobile forum zal worden gepubliceerd. Ik verwacht het niet.

Gesloten