Hallo,
Misschien kan iemand mij hier advies over geven?
Het gaat om het volgende:
Ik had een abonnement bij Orange en had een riante belbundel opgebouwd! +/- 320 euro
Nu is Orange overgegaan naar T-Mobile nu is dat allemaal vlekkeloos verlopen!
Nu gebeurt het volgende ik ben onlangs overgestapt van internet provider met een tussen pose van een maand voor dat ik aangesloten was bij mijn nieuwe provider!
Ik had internet op mijn telefoon en ging daarom met mijn telefoon internet op!
Na een aantal dagen gebruik te hebben gemaakt van T-Mobile internet ging ik toch maar eens navraag doen bij de telefoon provider of ik wel onbeperkt internet bij hun afnam en dit werd mij bevestigd!
Dus had ik geen zorgen op hoge kosten!
Een ruime maand daarna kreeg ik een rekening op de mat ! Of ik even 120 euro wou betalen voor de gemaakte kosten?
Dus ik ben ruim 3 a 400 euro kwijt
= belbundel + gemaakte kosten buiten de bundel.
Was het er natuurlijk niet mee eens, heb een klachtenbrief laten opstellen door een van de medewerkers van T-Mobile.
En een regeling getroffen voor de 120 euro, om die in termijnen te betalen.
Voorwaarde is wel dat ik afgesloten word tot ik de achterstallige kosten heb terug betaald ongeveer 3 maanden.
Kreeg vandaag een telefoontje van een van de medewerkers over de klachtbrief , zij hadden een voorstel voor me ! Ik kon een ander type abonnement afsluiten met onbeperkt internet tegen een veel hogere kost prijs en daarmee zouden ze mij een tegoed geven van 90 euro! opzich wel netjes maar komt niet in de buurt van het geld dat ik nu kwijt ben! De bundel die ik had opgebouwd en de 120 euro aan verbruikte data kosten
Wat kan ik hier nu aan doen of heb ik totaal geen rechten?
Met vriendelijke groet
Alex
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile flex 150. hoge rekening
-
alex v/d N
Re: t-mobile flex 150. hoge rekening
weet niemand raad ???
Als ze dit bevestigd hebben, zou ik natuurlijk niks betalen.Na een aantal dagen gebruik te hebben gemaakt van T-Mobile internet ging ik toch maar eens navraag doen bij de telefoon provider of ik wel onbeperkt internet bij hun afnam en dit werd mij bevestigd!
Dat zou ik ze ook duidelijk maken.
-
alex v/d N
ja ok , maar sta ik ook in mijn recht en hoe kan ik het hard maken ? is daar geen wet voor ?
met niet betalen krijg ik niet mijn belbundel terug en kans op hoge kosten nog eens van een deurwaarde/incassobureau
met niet betalen krijg ik niet mijn belbundel terug en kans op hoge kosten nog eens van een deurwaarde/incassobureau