LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile flex 20. Beltegoed op?!?!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
BoToX

T-mobile flex 20. Beltegoed op?!?!

Ongelezen bericht door BoToX »

Ik heb een lg kg800 gekocht inculsief t-mobile flex 20 abo. ik belde een paar keer en stuurde wat smsjes en de avond nadat ik hem had gekocht kreeg ik een smsje van t-mobile met daarin t verhaal dat mijn beltegoed op zou zijn. Ik keek in mijn telefoon en zag dat ik 10 keer gebeld had en 5 smsjes had verstuurd. Ik pakte de rekenmachine en kwam tot de berekening dat ik dan 10,6 minuut gemiddeld zou doen over een gesprek. Dit kan maximaal 2.5 minuut zijn dus er klopt gewoon helemaal niets van. het kan ook niet zo zijn dat ik hem per ongeluk aan heb laten staan want het is een telefoon die je dicht schuift en dan uit gaat. Ik vraag me af of iemand anders dit probleem ook misschien heeft gehad.

Groetjes,
Bob

AnnePanne

Re: T-mobile flex 20. Beltegoed op?!?!

Ongelezen bericht door AnnePanne »

wanneer heb je je abo afgesloten dan???

want een maand tegoed geld vaak voor een hele maand... en als je net voor het eind van de maand je abo aan hebt gevraagd krijg je het tegoed tot het begin van de nieuwe maand
en je betaald dan ook niet je hele maand bedrag

iig dat is bij de meeste providers zo...

RobbieP

Ongelezen bericht door RobbieP »

waarom bel je niet naar T_mobile voor een uitleg?

??

Ongelezen bericht door ?? »

De klantenservice (gratis nummer) kan inderdaad uitleg geven...

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Het is inderdaad gemakkelijk om moord en brand te gillen voor dat je weet wat er aan de hand is. Bel eerst met T-Mobile of ga naar een winkel toe om uitleg te vragen. Dat zal vast een heleboel verhelderen denk ik zo.

??

Ongelezen bericht door ?? »

Dat weet ik wel zeker. Ik weet namelijk al lang wat er aan de hand is.

Nekromaniac

Ongelezen bericht door Nekromaniac »

Ik ook. Je krijgt je nieuwe (volledige bedrag aan) beltegoed niet standaard op de dag dat je je contract aangaat. Meestal scheelt dat een paar dagen en koop je voor deze eerste paar dagen van je contract naar verhouding beltegoed in.
En inderdaad: bel gewoon even naar de klantenservice, nog een gratis nummer ook. Daar kunnen ze je het haarfijn uitleggen.

Gesloten