LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile garantie of niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fladderak

t-mobile garantie of niet

Ongelezen bericht door fladderak »

geachte Trosradar redactie,
Graag wil ik u attent maken op een probleem bij T-mobile helpdesk.
als pre-paid klant bij T-mobile ,al bijna 10 jaar.
heb ik 25 oktober 2007 een sagem my401z gekocht.(vorige gsm was al een jaar of 8) Maar na ongeveer 8 maanden kan ik ineens mijn gsm
(die sagem dus) niet meer opladen. laadconector los.
naar mijn mening productie fout.
Dat kan ,er kan altijd iets defect raken toch.
Maar omdat ik het toch al niet te breed heb ,Financieel gezien,heb ik eerst telefonisch contact gezocht met de helpdesk.nu dat blijkt dus een help vooral niet desk.
Tot slot ben ik na een maand na het eerste telefonisch verzoek,
maar naar de T-mobile shop gegaan, dat was op 10-09-2008.
Erg vriendelijk daar die mensen , en ze zien in de computer dat het toestel aangemeld als defect, maar er nog niets is ondernomen.
Daar sturen ze het toestel op naar Rijswijk.SOLID VISION BV
Twee dagen later krijg ik een schrijven dat het defect niet onder de garantie valt.Met de melding "schade door verkeerd gebruik"
men kan het niet anders gebruiken dan op de enige juiste wijze.
vervolgens reparatie kosten bedragen € 119,83.
ik heb het toestel gekocht voor € 59,99, inclusies €15 bel tegoed
maar om het toestel terug te krijgen moet ik € 42,50 onderzoek en verzend kosten betalen.Dit is te gek voor woorden.Dit heeft volgens mij niets met service te maken. Dit riekt naar oplichting. :twisted: :twisted:

TdeHond

Re: t-mobile garantie of niet

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zo te lezen bent u goedkoper uit als u elders een nieuw prepaid inclusief nieuwe gsm koopt.
T-mobile lijkt zich zo uit de markt te prijzen.

Gesloten