| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile helpdesk
-
Heidy
T-mobile helpdesk
Raar maar waar.
Ik heb een abonnement van T-Mobile en kan voor de helpdesk een 0800-nummer bellen.
Mijn zus heeft een Prepaid abonnement en moet een 0900-nummer bellen.
Ik vind dit echt heel raar want het 0900 nummer kost € 0,25 per minuut.
Dan is toch zo je kaart leeg????
Ik heb een abonnement van T-Mobile en kan voor de helpdesk een 0800-nummer bellen.
Mijn zus heeft een Prepaid abonnement en moet een 0900-nummer bellen.
Ik vind dit echt heel raar want het 0900 nummer kost € 0,25 per minuut.
Dan is toch zo je kaart leeg????
-
Nicolle
Re: T-mobile helpdesk
Hoi Heidy,
HIer is heel commercieel over nagedacht, zo betaald een prepaid klant voor het gesprek en heb je minder kans op pestcalls. Een klant met een abonnement moet je snel en gratis te woord staan. Het klinkt heel vreemd maar zo is het echt. Opzich ook heel erg slim.
Groetjes Nicolle
HIer is heel commercieel over nagedacht, zo betaald een prepaid klant voor het gesprek en heb je minder kans op pestcalls. Een klant met een abonnement moet je snel en gratis te woord staan. Het klinkt heel vreemd maar zo is het echt. Opzich ook heel erg slim.
Groetjes Nicolle
-
Gast
Is inderdaad waar. Abonnement houders van t-mobile betalen iedere mand een x-bedrag en daar wordt uiteraard op verdient. Een deel van die maandelijkse kosten zijn voor het in stand houden van de helpdesk. Voor pre-paid betaal je uiteraard alleen voor de gesprekken en verdienen ze niets als je gratis zou mogen bellen. Op zich wel logisch aangezien geen enkele provider zonder deze inkomsten kan
-
mk
ze hebben trouwens wel een zeer goede klantenservice. heb in maart een prepaid pakket gekocht met een siemens telefoon. deze gaf na 3 maanden rare strepen op het scherm en vaak deed het scherm het niet eens. het telefoontje was echt niet gevallen en ik heb dus de klantenservice gebeld. het telefoontje werd opgehaald met de pakketdienst wat mij dus niets kostte en na ruim een week heb ik een nieuw telefoontje gekregen zonder gezeur over eventueel zelf veroorzaakte schade, ECHT SERVICE!
-
ansie
MK heb jij gewoon een nieuwe mobiel gehad..??? nou das knap...ik heb een paar 2e handsjes gehad steeds...mijn telefoon was 3 weken oud toen ie in de reparatie ging....en nu heb ik nog geen nieuwe. Dus weet je wel zeker dat je een nieuwe hebt gehad...anders wil ik wel even met je babbelen hoor....
-
mk
ja ik ga er wel vanuit. hij zat nog geheel in de verpakking, dus mag het aannemen van wel!
-
willie
wie heeft er nog van die krantjes die je kreeg van legio lease waarin stond wat mensen allemaal met hun winst hadden gedaan meubels kopen vakantie enz. dit kreeg je volgens mij in keer per maand.misschien kan iemand daar eens wat van op internet zetten,blijf zelf met een schuld van 13200,- zitten maar ga niet betalen.[/i]
-
ansie
Dan heb je absoluut meer mazzel gehad dan ikke....maar ja ik laat het er maar bij....heb geen zin meer in gezeik....onvoorstelbar toch he...de mijne was nog jonger dan die van jou...maar goed...de mijne doet het in ieder geval...maar blij met t mobile ben ik nog niet....ben nog reuze kwaad op ze
-
mk
Ansie,
wellicht nog een keer bellen met t-mobile, rustig je verhaal uitleggen en zeggen dat je absoluut niet tevreden bent met hun oplossing?!
suc6
wellicht nog een keer bellen met t-mobile, rustig je verhaal uitleggen en zeggen dat je absoluut niet tevreden bent met hun oplossing?!
suc6
-
gomcoc
Ik heb op 11 juli een pre paid tegoed gekocht voor 15 euro.
Ik moest nog wel een antwoordkaart insturen om 10 euro bijgeschreven te krijgen.Nu 7 weken later is het nog niet bijgeschreven.
Wie heeft hier ervaring mee.
Ik moet nu zeker ook een 0900 bellen, terwijl het hun schuld is.
Ik moest nog wel een antwoordkaart insturen om 10 euro bijgeschreven te krijgen.Nu 7 weken later is het nog niet bijgeschreven.
Wie heeft hier ervaring mee.
Ik moet nu zeker ook een 0900 bellen, terwijl het hun schuld is.
-
ikkie
Ik heb er ervaring mee kreeg een brief terug of ik me geboorte datum ff goed wou in vullen. Dus moest de kaart opnieuw opsturen heb dat wel gedaan meer heb me telefoonkaart verknipt. Zat er 4 maanden op te wachten ben dus weer lekker overgestapt naar vodafon
veel betere service daar.
groetjes Ikke
groetjes Ikke
-
alk
gomcoc,
Probeer het eens met een e-mail naar " [email protected]" Kost niets en uiteindelijk krijg je antwoord. Het duurt normaal zo'n 7 weken voordat je, je geld erbij krijgt. Ik belde eerst ook naar een 0800 nummer. Ze stonden mij te woord en probeerden mij te helpen, het lukte helaas niet. Na enkele weken begonnen zij mij ook door te verwijzen naar een 0900 nummer.
Probeer het eens met een e-mail naar " [email protected]" Kost niets en uiteindelijk krijg je antwoord. Het duurt normaal zo'n 7 weken voordat je, je geld erbij krijgt. Ik belde eerst ook naar een 0800 nummer. Ze stonden mij te woord en probeerden mij te helpen, het lukte helaas niet. Na enkele weken begonnen zij mij ook door te verwijzen naar een 0900 nummer.
-
alk
Tot op heden werd ik via een 0800 nummer geholpen, maar nu word ik doorgestuurd naar een 0900 nummer van € 0,25 p/min. Op deze manier kan T-Mobile flink verdienen aan de problemen welke zijzelf veroorzaakt heeft. Mijn tweede klacht betreft, dat bij alle nummers van T-Mobile welke men belt, krijgt de beller eerst een reclame over T-Mobile van 1 minuut te horen omdat alle medewerkers bezet zijn, terwijl op het moment dat de reclame afgelopen is ik onmiddellijk een medewerker aan de lijn krijg, ze zijn dus helemaal niet bezet, het is leuk verdienen op deze manier en ik krijg de indruk dat ik moet betalen voor reclame welke ik niet wil horen.
-
Auke
Ik wou even zeggen neem geen T-Mobile . Krijg bij de Siemens A50 een verkeerd headsetje waardoor mijn telefoon uit gaat als ik het gebruik. Moet je een betaald nummer bellen zodat zij aan hun fout kunnen verdienen. Waardeloos!! Word je ook nog telefonisch de gek aangestoken door zo'n type miep. Wil je iemand anders spreken om een klacht in te dienen over de klantenservice dan kan dat nergens. Wat is dit voor een $#%$#%#$%* bedrijf.