LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Basz1

T-mobile in het buitenland

Ongelezen bericht door Basz1 »

onlangs ben ik op vakantie geweest naar Thailand en heb daar gebruik gemaakt van mijn mobiele telefoon. Eerst natuurlijk de tarieven nagekeken om zeker te zijn van een betaalbare rekening. Ik heb na mijn vakantie mijn rekening een goed bekeken wat ik bijna nooit doe. Tot mijn verbazing kwam ik er, na het vergelijken van de tarieven, achter dat de tarieven op mijn factuur en op de site niet overeen kwamen. Ik heb met t-mobile gebeld en gevraagd hoe dit kwam, alles goed en wel dacht ik want ik kreeg geld terug, ik had gelijk. Nu heb ik de tweede factuur gekregen waar het restant van de vakantie op stond en wederom een afwijkend tarief. Weer gebeld, en nu kreeg ik geen gelijk, want, zo zegt t-mobile, ik heb t-mobile grenzeloos. T-mobile grenzeloos is een voordeelbundel waardoor je goedkoper belt en smst. maar dit geldt niet als je buiten europa belt, dan kost het dus meer, 19 cent per sms meer.
Nu is dus mijn vraag of iemand hetzelfde probleem heeft, op de site staat op de tarievenpagina helemaal niets over grenzeloos en de verschillende tarieven. Ik had dit zelf in de gaten moeten houden maar het staat niet duidelijk op de site, er staat op meerder plekken dat het tarief ook geldt voor buiten europa.

Grenzeloos
Voordeliger bellen in het buitenland met Grenzeloos
Bel en sms voordelig in het buitenland
Gratis Voordeelbundel voor je mobiel abonnement
Eenvoudig aan- en uitzetten
Gratis nóg voordeliger bellen in het buitenland
In het buitenland bellen, sms’en en gebeld worden, wordt nu nog voordeliger. Grenzeloos geldt voor elk land, dus ook voor buiten Europa.

zo dus.

ik hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt want ik denk niet dat het een transparante manier van werken is.

Bas

T-Mobile Webcare

Re: T-mobile in het buitenland

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Basz1
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare

ing77

Ongelezen bericht door ing77 »

Ik heb eigenlijk ook een vraag over dit onderwerp. Ik ben onlangs op vakantie naar frankrijk geweest, nu staan wel mijn sms kosten er al op uit frankrijk, maar ik heb ook 2 keer gebeld, en 2x 1 minuut op internet geweest, maar deze kosten staan er niet op. vreemd, zijn deze kosten altijd vertraagd te zien, dus op een volgende factuur pas?

DJM

Ongelezen bericht door DJM »

T-Mobile Webcare schreef:@Basz1
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, adres en 06-nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp graag 't.a.v. Cindy' vermelden.

Cindy
T-Mobile Webcare
Zeg gewoon hoe dat kan inplaats van dat schimmige gedoe.

atesli

Ongelezen bericht door atesli »

Ben je niet via WIFI online geweest?
Buitenlandse providers zijn traag met doorberekenen, komt vast nog wel.
Kan weken later komen.

ing77

Ongelezen bericht door ing77 »

bedankt voor je reactie..
nee, hadden daar volgens mij geen wifi, maar ja het was ook maar een minuut. maar bellen vind ik vreemd, als smsen er wel in die periode gewoon op staat.

Gesloten