LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile is een ramp
T-Mobile is een ramp
Ik heb grote problemen met T-Mobile. Het bereik is beroerd en de service zo mogelijk nog beroerder. Ik heb op diverse plaatsen in het land geen bereik. Op mijn display verschijnt de mededeling: "Alleen noodoproepen".
Ik betaal 30 Euro per maand en heb hiervoor 300 belminuten per maand. Bij KPN had ik 300 belminuten voor 35 Euro per maand. Tja, dan liever 5 Euro meer en een uitstekend bereik, dan dit. Het is zelfs zo erg dat mijn vrouw en ik noodgedwongen een KPN prepaidkaart hebben moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn i.v.m. familiezaken. De T-Mobile aansluiting is echt niet te vertrouwen. Geregeld staat mijn voicemail vol, ik heb dan geen bereik gehad en bellers worden doorgeschakeld. Knudde...
Enne... ik woon gewoon in de Randstad en niet op de Veluwe.
Ik betaal 30 Euro per maand en heb hiervoor 300 belminuten per maand. Bij KPN had ik 300 belminuten voor 35 Euro per maand. Tja, dan liever 5 Euro meer en een uitstekend bereik, dan dit. Het is zelfs zo erg dat mijn vrouw en ik noodgedwongen een KPN prepaidkaart hebben moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn i.v.m. familiezaken. De T-Mobile aansluiting is echt niet te vertrouwen. Geregeld staat mijn voicemail vol, ik heb dan geen bereik gehad en bellers worden doorgeschakeld. Knudde...
Enne... ik woon gewoon in de Randstad en niet op de Veluwe.
Re: T-Mobile is een ramp
Ik heb ook geen volledig bereik bij dit snertbedrijf. Ik verlang zo naar KPN of Vodafone.... Nog 8 maanden en dan kan ik weg!!!
Ok ik heb hier sinds 5 maanden ook T-mobile en ik woon in een van de uithoeken van nederland mischien in jullie ogen (midden zeeland). en ik heb een perfecte verbinding met T-mobile. ik was juist blij dat ik van die dure KPN af was want daar had ik heel vaak storing mee en helemaal geen goede verbinding, met Tmobile is alles OK... En ja er zijn nog steeds vooroordelen over Tmobile omdat dat vroeger BEN was, maar sindsdat het T-mobile is geworden hebben ze door het hele land extra zenders geplaatst(en zijn ze nog mee bezig) om volledige dekking te krijgen.
grtz, Wintertje
grtz, Wintertje
T-mobile is een goed netwerk... Ik bedoel als je problemen hebt met het netwerk in de randstad, das wel ee beetje vreemd. Het kan natuurlijk zijn dat er op een enkele plaats geen dekking is, of dat er geen goeie binnendekking is. Dat kan altijd gebeuren, maar dat jij op diverse plaatsen in de Randstad geen bereik hebt kan haast niet waar zijn. Het kan ook aan je telefoon liggen!!!
Trouwens t-mobile is zo erg nog niet er is een bedrijf wat het slechter doet... ORANGE ... Ik krijg er een slecht gevoel van zodra ik die naam tiep, hoor, zie of lees...
Trouwens t-mobile is zo erg nog niet er is een bedrijf wat het slechter doet... ORANGE ... Ik krijg er een slecht gevoel van zodra ik die naam tiep, hoor, zie of lees...
Beste Gast,
Het onderwerp heet niet voor niets T-Mobile. Laat andere providers dus buiten je verhaal/argumentatie. KPN, Orange, Vodafone zijn allen vele malen beter dan onze duitse roze buurman.
Het onderwerp heet niet voor niets T-Mobile. Laat andere providers dus buiten je verhaal/argumentatie. KPN, Orange, Vodafone zijn allen vele malen beter dan onze duitse roze buurman.
Heb je je sim al eens in een ander toestel gestopt?Misschien ligt de slechte ontvangst wel gewoon aan je toestel?
Jongens, ben ik nu gek??? Ik heb hiervoor jarenlang een KPN abonnement gehad en sinds 4 maanden T-Mobile. Ik merk toch echt wel verschil!! Het signaal is in de eerste plaats veel minder stabiel. Van 1 streepje naar 3 en dan weer 0. Bij KPN had ik altijd vol bereik...
Binnenshuis is het bereik van T-Mobile gegarandeerd slechter dan KPN. Ik moet buiten gaan staan om een optimaal bereik te hebben! Ik heb liever KPN vanuit mijn luie stoel bij de kachel...
Tijdens een gesprek lijkt het vaak alsof de ander "wegvalt". Heel irritant, want ik vraag dus regelmatig aan de ander: "Ben je er nog?"
Nee, voor mij is het duidelijk.
Binnenshuis is het bereik van T-Mobile gegarandeerd slechter dan KPN. Ik moet buiten gaan staan om een optimaal bereik te hebben! Ik heb liever KPN vanuit mijn luie stoel bij de kachel...
Tijdens een gesprek lijkt het vaak alsof de ander "wegvalt". Heel irritant, want ik vraag dus regelmatig aan de ander: "Ben je er nog?"
Nee, voor mij is het duidelijk.
Onderzoek bewijst dat T-Mobile gewoon slecht scoort qua dekking, daar valt niets aan te doen. Klanten kunnen daar wel wat aan doen... Gewoon geen T-Mobile nemen! Had je van tevoren maar beter geinformeerd, dan had je nu geen problemen en belde je gewoon relaxed met KPN, Vodafone of telfort.
Want ik zeg niets voor niets...
T-Mobile get less !!!
Want ik zeg niets voor niets...
T-Mobile get less !!!
mmm.... laat ik nou net op een T-Mobile abonnement zitten te wachten
hallo allemaal
ik ben in bezit van een T-Mobiel prepait
tegelijk gekocht met een telefoon, het probleem is dat
de sim code pas na een jaar verwijdert kan worden.
ik vind het hopeloos ik kan niet opwaarderen bij mijn eigen bank
en de giro heb ik niet....
dus zit ik vast aan de telefoonkaart
ik had dit jaar (dacht ik) genoeg kaarten mee op vakantie naar Zwiterland
niet dus ... kon niet opwaarderen en kon de kaarten daar niet krijgen ze konden t-mobiel daar niet.. wat een ellende...
nou je wil niet weten was sms daar vandaan kost....
je kan beter vandaar uit bellen dat met die kaart van T-mobiel het is vele malen goedkoper!!
ik neem zodra de sim er kan direct mijn oude kaart van vodafoon weer
ik zie er nu al naar uit.....
groetjes
Dat is geen probleem hoor ! U kunt daarmee naar een computerbeurs \ wekelijkse markt \ braderie gaan om het sim-lock vrij te maken. Direct daarna kunt er weer een andere kaart in doen. !het probleem is dat
de sim code pas na een jaar verwijdert kan worden.
Zo heb ik dat ook met mij laatste telefoon gedaan ! werkt perfect ! kosten ??? verschilllend van 10 euro tot 25 euro of misschien zelfs meer. Maar het kan uiteindelijk toch veel geld besparen !
Wel even opletten met unlocken op de markt oid: het kan mis gaan - en dan is het toestel defect en wordt het niet meer gerepareerd!
Overigens: slechte dekking kan heel erg goed aan een toestel liggen. Er kan zo 2 streepjes verschil zitten tussen toestel 1 en toestel 2 qua ontvangst (schaal 1 tot 5).
T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.