LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T mobile kastje naar de muur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Wimpie59

T mobile kastje naar de muur

Ongelezen bericht door Wimpie59 »

Beste Lezer,

Op 21-6 heb ik een abonnement bij T-Mobile afgesloten. Bij het abonnement zat een Samsung Galaxy S. Deze bleek een mankement te hebben. Op 09-09 is het toestel retour gestuurd voor reparatie.

Toen het toestel terugkwam was de klacht verholpen. Alleen was er een ander mankement ontstaan. Het toestel werd wederom teruggestuurd.

Gisteren het toestel ontvangen en het mankement was wederom niet verholpen. Direct naar de T-Mobile shop geweest. Zij hebben contact opgenomen met het hoofdkantoor. Ik zou vandaag een mail ontvangen met daarin de bevestiging dat het toestel bij mij omgeruild wordt. Omdat ik deze niet ontvangen heb ben ik gaan bellen met T-mobile. De eerste medewerker geeft aan belt u om 16.00 uur terug. Om 16.15 wederom gebeld. Deze medewerker verwijsd ons door naar een andere firma. Deze gebeld op een 0900 nummer. Zij geven aan dat de klacht niet bij hen bekend is en dat T-Mobile nog niets heeft doorgegeven. Krijg het kastje naar de muur gevoel.

T-Mobile Webcare

Re: T mobile kastje naar de muur

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@Wimpie59
Vervelend om te lezen dat de problemen met het toestel nog niet zijn verholpen. Ik betreur het ook dat we je hierdoor het gevoel van het kastje naar de muur hebben gegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling en daar bied ik je mijn excuses voor aan.

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy ' vermelden.

Richard & Cindy
T-Mobile Webcare

Gesloten