LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile klanten service

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kibadachi

T-Mobile klanten service

Ongelezen bericht door kibadachi »

Heeft er hier iemand ervaring met de klanten service of manco service van T-Mobile? Ik heb een erg onprettige ervaring met ze opgedaan en wil graag weten of dit de gebruikelijke gang van zaken is bij deze toko.

In het kort;
Ik heb 4 augustus een doos ontvangen waarin een iphone zou moeten zitten volgens de pakbon. Deze zat er dus niet in. Ik heb dit telefonisch gemeld aan de klanten service. Hier werd mij verteld dat er in zulke situaties een manco onderzoek wordt gestart. Vragen naar tijdsduur en afhandelingsprocedures leveren alleen vage omschrijvingen op en kreten als zodra wij iets weten dan hoort u het van ons. Nu heb ik vandaag 21 agustus gebeld om te horen of er progressie is geboekt. Hier kreeg ik te horen dat er vandaag een email wordt verstuurd om te kijken wat de staus is. Nadat ik heb aangegeven dat het wel erg laat is om nu pas te reageren wordt mij verteld dat het onderzoek in volle gang is. Later op de middag wordt ik terug gebeld door T-Mobile en wordt mij medegedeeld dat de telefoon gelocaliseerd is bij mevrouw Vyent in utrecht die zegt dat ze de telefoon van mij heeft gekregen. Hierbij wordt door de T-Mobile medewerkster ook het standpunt ingenomen dat de vrouw die ze gesproken heeft de waarheid verteld (ik blijkbaar dus niet) Als ik vraag om de gegevens van de mevrouw die blijkbaar mijn telefoon heeft gestolen wordt er erg vaag gedaan over de gegevens terwijl men blijkbaar dus wel in staat is op basis van alleeen een serienummer een telefoon en telefoonnummer telokaliseren. Met pijn en moeite krij ik de naam los en na veel aandringen ook het tele3foonnummer van de dievegge. Dit onder de mededeling dat ikzelf zelf achter de telefoon aan moet gaan en dat dat geen verantwoording is van T-Mobile. Ik heb inmiddels aangifte gedaan en ook juridsch advies ingewonnen maar het lijkt erop dat T-Mobile zich achter de vervoerder gaat verschuilen terwijl ik geen afspraak heb met de vervoerder maar met T-Mobile. Dit komt misschien erg warrig over maar ik ben dan ook heel erg boos over de onheuse en onbeschofte bejegening en beschuldigingen. Het lijkt voor mij alsof men de weg van de minste weerstand kiest en waarheidsvinding in de procedures niet voorkomt. Verder bevreemdt het mij dat een bedrijf van deze omvang geen procedures en protocollen heeft om tijdsbewaking en doorlooptijden te garanderen terwijl ze leven van tijd.

Iemand anders met een soortgelijke ervaring met T-Mobile?

Guardian72
Contacteer:

Re: T-Mobile klanten service

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Het lijkt mij dat t-Mobiel dit met de vervoerder dient op te lossen.
Niet de klant.

Ik zou niet wachten, maar een aangetekende brief schrijven, kort vertellen wat u gedaan heeft, met wie u gesproken heeft - en van T-mobile eisen dat zij alsnog de beloofde telefoon leveren, omdat u anders het contract ontbindt wegens het niet leveren van de afgesproken / overeengekomen goederen en diensten.

Voeg eventueel kopieen bij van documenten, emails - en verstuur aangetekend met handtekening retour.
Bewaar een kopie van de brief, alsmede verzendbewijs.

En, poot stijf houden - t-mobile zou leveren, heeft dit schijnbaar niet gedaan.
Waar het mis is gegaan mogen zij gaan uitzoeken.
Tenzij men bereid is uw tijd te gaan vergoeden.

Gesloten