| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Komt afspraak niet na
T-Mobile Komt afspraak niet na
Op 1 november 2011 heb ik contact gehad met T-mobile voor het eventueel verlengen van mijn contract. Aangezien ik geintreseerd was in de Iphone 4 (heb ze inmiddels allemaal gehad) is mij een voorstel gedaan. Voorts vroeg ik wanneer deze geleverd zou worden aangezien ik begin december tot en met medio januari 2011 niet in Nederland verblijf en het toestel dan wel bij KPN of Vodafone zou halen, daar deze rond 29 november a.s. wordt uitgebracht (vernomen van winkelmedewerker). De medewerker garandeerde mij dat het toestel binnen 3 weken geleverd zou worden. Het geheel overwegend heb ik mijn contract verlengd voor 2 jaar. Op 18 november jl. heb ik toch maar even gebeld met de klantenservice, omdat ik wel een bevestiging heb ontvangen maar nog geen Iphone. De medewerker ga mij te kennen dat het het nog ruim 8 weken kan duren. Dit is m.i. misleiding. De 1e medewerker had dit kunnen weten, maar koos blijkbaar voor zijn eigen target i.p.v. een tevreden klant.
Op 18 november 2010 heb ik op verzoek van de medewerker een klacht ingedien en hen verzocht om de band van 1 november 2011 terug te luisteren en mij alsnog zoals is afgesproken het toestel z.s.m. te leveren.
Ik ben benieuwd of T-mobile hier iets mee gaat doen, of dat ze mij (en andere klanten) zien als een NUMMER i.p.v. een klant. Tsja, contract is binnen zullen ze denken.
Op 18 november 2010 heb ik op verzoek van de medewerker een klacht ingedien en hen verzocht om de band van 1 november 2011 terug te luisteren en mij alsnog zoals is afgesproken het toestel z.s.m. te leveren.
Ik ben benieuwd of T-mobile hier iets mee gaat doen, of dat ze mij (en andere klanten) zien als een NUMMER i.p.v. een klant. Tsja, contract is binnen zullen ze denken.
-
Ik zeg T-Mobile op
Re: T-Mobile Komt afspraak niet na
@Dsquared2
waarom had je zo'n haast? je had ook kunnen wachten tot iemand jou die Iphone in je handen kon geven en dan pas verlengen? zonodig je contract gewoon opzeggen/laten aflopen.
waarom had je zo'n haast? je had ook kunnen wachten tot iemand jou die Iphone in je handen kon geven en dan pas verlengen? zonodig je contract gewoon opzeggen/laten aflopen.