LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile laat bel-en sms tegoed verlopen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Co1978

T-mobile laat bel-en sms tegoed verlopen

Ongelezen bericht door Co1978 »

Goedemiddag,

Per 1 oktober jl. ben ik overgegaan van een SIM Only abonnement (2 jaar geleden afgesloten) naar een abonnement met beltegoed en internet.

Ik dacht ik neem contact op het T-Mobile...maar da's nog niet zo gemakkelijk. Een medewerker kreeg ik pas aan de telefoon na 45 minuten verdwalen in het telefoonmenu, waarbij je bij de meeste opties alleen nog maar een sprekende computer aan de telefoon krijgt die de betreffende vraag niet kan beantwoorden.

Helaas kon deze medewerker mij ook niet verder helpen. Hij zei dat hij nog maar net in dienst was en hij kon de vraag niet beantwoorden. Ik zou ervoor getekend hebben bij het aangaan van mijn contract, het stond in de voorwaarden. Nu heb ik de voorwaarden 3 x doorgenomen en kan nog steeds het artikel niet vinden waarin wordt vermeld dat T-Mobile mijn sms- en beltegoed uit de voorgaande overeenkomst mag laten verdwijnen.

Maar het ongebruikte sms- en beltegoed mag toch niet zomaar afgepakt worden, want ik heb er toch voor betaald?

Wie heeft er een antwoord op mijn vraag?

Alvast bedankt!

Prolix

Re: T-mobile laat bel-en sms tegoed verlopen

Ongelezen bericht door Prolix »

Bij het overgaan van een oud abo/dienst naar een nieuw abo/dienst vervalt inderdaad je opgebouwde tegoed. Wil je dat eerst opmaken dan zul je je oude abo nog een tijdje moeten laten doorlopen en pas overgaan als dat tegoed op is. Hier in huis is er een mobiel met een tegoed van meer dan 250 euri. En dat abo gaat pas weg als dat tegoed bijna weg is. Het is niet anders, en het mag

Gesloten