LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile - Later in rekening brengen buitenlandse kosten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
amethysth

T-Mobile - Later in rekening brengen buitenlandse kosten

Ongelezen bericht door amethysth »

Goededag,

Ik vraag me af of meer mensen hier ervaring mee hebben.

Ik heb sinds maart veel naar het buitenland ge-smst.
Ik lag toen in het ziekenhuis vanwege een hersenbloeding en ben vanzelfsprekend niet bezig geweest met het checken van mijn telefoonrekening.

Blijkbaar heeft T-Mobile de buitenlandse kosten niet maandelijks in rekening gebracht.

Tot mijn verbazing zie ik net opeens dat ik een rekening heb van 500 euro deze maand, dit komt door de smsjes verstuurd naar het buitenland tussen maart 2009 en juni 2009.

Ik snap dat het kosten zijn die ik heb gemaakt, en die zullen betaald moeten worden.

Toch vraag ik me af of dit normaal is. Ik ben een student en kan dit niet zomaar ophoesten.

Is het normaal dat kosten zo laat en ineens in rekening worden gebracht?

Mvg,
Iris

jor

Re: T-Mobile - Later in rekening brengen buitenlandse kosten

Ongelezen bericht door jor »

amethysth schreef:
Toch vraag ik me af of dit normaal is. Ik ben een student en kan dit niet zomaar ophoesten.

Is het normaal dat kosten zo laat en ineens in rekening worden gebracht?

Mvg,
Iris
Normaal is het lijkt me niet, maar helaas mag het wel.Je schreef dat je veel naar het buitenland had ge-sms't en dus wist je dat dit( of een ander bedrag) betaald moest worden.Misschien kan je gezien je verhaal hier bij T-Mobile om clementie vragen en op de ontstane situatie wijzen.Het feit dat je een student bent zou ik niet gebruiken, ook die moeten toch hun rekening betalen.
In hun algemene voorwaarden staat ook dat sms'en naar het buitenland niet via een eventuele bundel gaat.

Gesloten