LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile maakt het nu wel erg bont!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jenna

T-mobile maakt het nu wel erg bont!!!!

Ongelezen bericht door Jenna »

In September 2003 melde ik bij t-mobile dat mijn siemens telefoon mankementen vertoonde, de tel ging niet meer aan, de telefoon werd opgehaald en weer thuis bezorgt met hetzelfde mankement. Telefoon werd weer opgehaald en gelukkig dit maal wel gerepareerd thuis bezorgt. In december bleek dat zeker 1/4 van de door mij verstuurde sms-jes leeg aankwamen bij de ontvanger, dit was volgens t-mobile een bekend probleem en de telefoon werd opgehaald en............... nooit meer thuis bezorgt! I.p.v mijn eigen telefoon kreeg ik de telefoon van een voor mij volslagen vreemde thuis bezorgt, met alle informatie, foto's telefoonnummers e.d. van de desbetreffende persoon nog aanwezig. T-mobile geeft siemens de schuld en zegt dat mijn telefoon niet meer te traceren is en dat ik het maar moet doen met de telefoon die ik nu heb gekregen, echter deze telefoon heeft hetzelfde mankement hij verstuurd lege sms-jes en nu is dat volgens T-mobile in één keer totaal onmogelijk, tevens werkt de camera van deze telefoon niet naar behoren. T-mobile belooft van alles maar onderneemt op geen enkele mogelijke manier actie om het probleem op te lossen.
Mijn eigen telefoon hebben ze kwijt gemaakt, ik zit opgescheept met een telefoon van een ander die niet naar behoren functioneert, T-mobile belooft telkens om terug te bellen maar ook dat doen ze (natuurlijk) niet! Ze beloven sms te goed bij te schrijven en ook dat doen ze dus gewoon niet. Ik heb voorgesteld dat ze mij een nieuwe telefoon aan konden bieden maar dat doen ze niet ze komen ook zelf niet met een oplossing dit duurt nu al vanaf begin december en ik ben T-mobile spuugzat.

Kan ik om deze reden mijn contract met T-mobile laten ontbinden?Eigenlijk loopt het contract nog tot en met december 2005 maar ze maken mijn telefoon kwijt en geven me de telefoon van een ander die niet werkt naar behoren en die te pas en te onpas lege sms-jes aflevert en T-mobile die geenszins moeite doet om met een passende oplossing te komen binnen een fatsoenlijk tijdsbestek, moet dat toch mogelijk zijn?

Ik ben hun brutale telefonisten ook meer dan zat en wil met T-mobile liever vroeg dan laat niets meer te maken hebben!

Wie heeft raad?????

Bij voorbaat dank, M.V.G, Jenna

Tosbaga

Re: T-mobile maakt het nu wel erg bont!!!!

Ongelezen bericht door Tosbaga »

heb je al eens een klachtbrief geschreven?

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Ontbinding van het contract heeft met deze klacht niets te maken. Ik stel voor dat u een brief schrijft waarin u de provider in gebreke stelt en de mogelijkheid geeft binnen 10 werkdagen een gelijkend toestel aan u te verstrekken die vrij is van gebreken en wellicht een vergoeding te geven voor de periode die u niet heeft kunnen smssen ivm het ontbreken van een werkende GSM.

jippie

Ongelezen bericht door jippie »

tip stop met t-mobile je hebt er alleen maar ellende mee :roll: 8)

Gesloten