Beste lezers van dit forum, ik heb het even helemaal gehad met mij provider T-mobile. Zij hebben het na anderhalve maand nog niet voor elkaar om mijn nummerbehoud van de vorige provider te regelen. Eerts moest ik 1 week wachten, toen waren ze mijn sim kaart code kwijt, toen waren ze overgegaan op een nieuwe server en was dat het probleem! uiteindelijk heb ik vanaf 14 juli 2009 tot heden 1 sep 2009 iedere week gebeld maar zonder resultaat. Het ergste is nog dat ik de telefoon deels zakelijk gebruik en er al tenminste 1 goede klant mee ben verloren. Bij elk gesprek wordt me beloofd dat het nu binnenkort toch wel gaat gebeuren maar ik ben natuurlijk niet helemaal dom en weet ook wel dat de callcenter medewerker hier niets in kan versnellen. Uiteindelijk toch ook maar een officiele klacht per mail gestuurd maar dan krijg een auto repley met daarin dat het 30 dagen kan duren voordat je antwoord krijgt. IK ben het helemaal zat met T-mobile en zal hier dus ook geen abonnement meer afsluiten en als het nu nog langer duurt ga ik ze een brief sturen dat ik het contract ga ontbinden.
Zeer slechte service van T-mobile.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile moeite met nummerbehoud
-
Pindakaaspotje
Re: T-mobile moeite met nummerbehoud
Bekend probleem bij t-mobile. Momenteel gaat daar zo'n beetje alles fout wat betreft de administratie.