LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile oplichterij

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Lennart22

T-Mobile oplichterij

Ongelezen bericht door Lennart22 »

Op 29 Februari 2009 heb ik een 2 jarig contract afgesloten met T-mobile genaamd I-300.
Het betreft een iphone 3G.
Waar ik woon in zeeland heb ik nooit 3g bereik gehad, hier ben ik 2 maanden voor gecompenseerd wat mij amper intresseerde, maar wel een dienst waar je voor betaald.
En uiteindelijk zelf achteraan had moeten zitten dmv klagen via een app.
Ik had de telefoon nodig voor mijn werk en niet zozeer als snufje om internet te bezoeken.

Op 17 november 2010 is de iphone kapot gegaan, accu gerelateerd probleem.
Als ik het zou laten maken koste het me 210 euro.
Heb ik als student niet gedaan.
Maar ondertussen moest ik nog wel tot Februari 2011 doorbetalen, daar heb ik me bij neergelegd want het is immers een contract dat je getekend hebt.

Op 29-9-2010 heb ik de helpdesk van t-mobile via email verwittigd dat mijn telefoon stuk is en dat ik niet kan inloggen op hun site gezien daar in ieder geval een mobiel nummer voor nodig is waar ik niet in bezit van ben.

Zojuist heb ik geprobeerd met de chip wat in mijn iphone zat via een vriend zijn telefoon te gebruiken om alsnog hopend het smstje met de account details te kunnen ontvangen.
Zodat ik alsnog op hun site kan inloggen en op hun forum helderheid kan krijgen.
Resultaat, geen service, geen bericht. Waarschijnlijk een simlock.

De helpdesk email adres is sindsdien nu ook al niet meer te bereiken.
Beste klant,

Dit e-mailadres ([email protected]) is niet meer in gebruik.

Wij adviseren u onze website te raadplegen: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact

Hier vindt u onze veelgestelde vragen en de mogelijkheid contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Alexander Hamel
Directeur T-Mobile Klantenservice
Nu blijkt dat zij sinds Februari 2011 nog gewoon steeds 45 euro van me rekening jatten.
Wat dus duid op het feit dat zij stilzwijgend mijn contract hebben verlengd.

Ik ben nergens van op de hoogte gesteld dat mijn contract zou worden verlengd nog ben ik hierom gevraagd.

Het orginele contract en factuur heb ik nog en hier staat nergens, zelfs niet de fijne kleine lettertjes dat het contract vernieuwd wordt indien IKZELF niks laat weten.

Morgen eens een hartig woordje met de helpdesk van dat zooitje daar houden. :evil:

atesli

Re: T-Mobile oplichterij

Ongelezen bericht door atesli »

Als je geen opzegging doet loopt je abonnemnet gewoon door en is dan per maand opzegbaar, is niets raars aan is heel normaal.

Lennart22

Ongelezen bericht door Lennart22 »

atesli schreef:Als je geen opzegging doet loopt je abonnemnet gewoon door en is dan per maand opzegbaar, is niets raars aan is heel normaal.
In mijn pissigheid vergeten te melden:
In het email contact heb ik duidelijk gemaakt dat ik mijn abonnement wilde stop zetten door in te loggen bij hun dienst.
Bart Wientjes heeft hierop een bericht gestuurd dat het alleen mogelijk is via een tijdelijke inlogcode te geven en dat maar gelde voor 24 uur.
En dat ik hiervoor even wat persoonlijke informatie moest terug sturen.
Zogezegd zo gedaan.
Hierop volgende bericht kwam van Tony Kelders met de inlog gegevens.
(berichten waren verstuurd met zelfde onderwerp en replies dus geen nieuw bericht.)
Hoewel ik wel duidelijk heb gemaakt in dat bericht dat dus het abonnement wilde stopzetten.

Ze zijn nu alleen telefonisch bereikbaar of via sociale media e.g twitter.
Hun forum kan alleen toegang tot verschaffen als je inlogt wat in mijn situatie totaal niet mogelijk is.

Ondertussen al 7 maanden 45 euro betaald voor iets wat ik totaal niet gebruik.

Ik zal wel zien wat er morgen uitkomt in het telefoongesprek met hun helpdesk.
Anders maar naar de geschillen commissie stappen.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lennart22 schreef: Zojuist heb ik geprobeerd met de chip wat in mijn iphone zat via een vriend zijn telefoon te gebruiken om alsnog hopend het smstje met de account details te kunnen ontvangen.
Zodat ik alsnog op hun site kan inloggen en op hun forum helderheid kan krijgen.
Resultaat, geen service, geen bericht. Waarschijnlijk een simlock.
Die simlock is niet een issue van t-mobile, maar van het geteste toestel.
Heb je eventueel een ander toestel om te proberen - zonder simlock - dan zou in elk geval bellen moeten werken.

Tenzij t-mobile een sim aan een bepaald type toestel weet te koppelen..
(En mijn werkgever heeft besloten om naar t-mobile over te gaan.. ooh sh*t)

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

Beste Lennart22,

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan bekijken hoe ik je verder kan helpen?

Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard ' vermelden.

Met vriendelijke groet,

Richard
T-Mobile Webcare

Gesloten