Om even te beginnen:
ik had een relax bundel met ongeveer € 390,- aan tegoed. Omdat ik mijn abbo kon verlengen met behoud van tegoed heb ik geen verlenging afgesloten.
Hierna blijkt echter als ik dit wel wil doen dat ik al mijn tegoed kwijt ben omdat de relaxbundel uit het pakket is. Ik ben dus zomaar al dat geld kwijt. Is gewoon diefstal en contractbreuk maar goed dat gaat verder naar de advocaat, kassa en radar (hierbij dus
Nu weiger ik gewoon om al dat geld gewoon kwijt te raken en liet het abbonnement gewoon doorlopen zoals ik gewend was.
Echter kreeg ik bij het afsluiten van het abbonnement voor 2 jaar gratis internet. Dit zat dus niet in mijn bundel.
Toen ik echter mijn factuur kreeg stond dit er wel op vermeld en moest dus bovenop de bundel nog de internet kosten betalen.
Nogmaals niet zo afgesloten (was een actie destijds) maar moest juridisch op het contract staan bla bla bla. Mijn factuur die nu dus elke maand binnen zou komen was dus duurder als normaal en tmobsters wilde het niet aanpassen. Ik heb dus de abbo facturen betaald maar niet die van de doorloop zonder verlenging vanwege het opgebouwde tegoed en de internetkosten.
Wat hebben ze nu heel slim gedaan. Mijn abbo stopgezet, de laatste factuur verstuurd met aanmelding bkr en dat andere spul en hier ben ik het meest kwaad om, Mijn opgebouwde tegoed weggewerkt en er een prepaid van gemaakt. Dit omdat ik zogenaamd geen contract meer heb.
Ik ben dus mijn tegoed kwijt, moet nog een factuur betalen van 70 euro en ik heb een prepaid waar ik geen hol mee kan en waardoor ik een andere abbo heb afgesloten bij een andere provider.
Kortom een bedrag van € 460,- wat die kloto's zo op hun rekeningetje hebben staan en waar klanten dus niets mee kunnen maar wel moeten betalen.
Denk dus na voordat je tmobile neemt !!!!