| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile opwaarderen pre-paid
-
loekoek
t-mobile opwaarderen pre-paid
Enige tijd terug 5, door mij gekochte en gebruikte, pre-paid cards van € 10,- gezonden, conform de regelgeving, aan het antwoordnummer van t-mobile. Dit in de verwachting dat ik € 5,- beltegoed bijgeschreven zou krijgen. Dit gebeurde niet en een brief geschreven met het verzoek de zaak binnen 1 week te regelen c.q. antwoord te geven per brief, telefoon, sms, e-mail o.i.d. Geen bericht gehad t.o. heden.
Wie raadt mij wat?
cu
Loek
Wie raadt mij wat?
cu
Loek
-
ikweethet
Re: t-mobile opwaarderen pre-paid
Mmmm, ik denk dat je daar nog wel eventjes op kan wachten Loekoek! Ik begon met mijn telefoon met het voormalige T-Mobile..(BEN)...en eer dat het resterende tegoed erop werd gestort duurde het zo beetje een 3kwart jaar.. Succes met het zaakje!
Groetjes!
Groetjes!
-
Gast
Tja ik wacht al 5 maanden op mijn gratis bioscoopkaartje.......die zal ik wel nooit zien......
-
loekoek
beste lezers. dank voor jullie reacties. vandaag heb ik t-mobile, conform de internetpagina, verzocht mij de unlockcode(s) van de sim toe te zenden. ik ga dus maar naar een andere provider waarover ik mij uiteraard zal laten informeren alvorens ik toehap.
dus succes consumenten met mij en blijven lachen.
nu blijf ik wel hopen dat ik die codes van t-mobile krijg anders moet ik helaas mijn rechtsbijstandverzekeraar inschakelen. kijken of die dan aan de verplichtingen van mijn polis wil voldoen.
(over het algemeen houdt de vrije markt niet van verplichtingen behalve als je betalend consument heet)
zo nee, dan ga ik ook daarvoor een ander zoeken.
loek 080904
dus succes consumenten met mij en blijven lachen.
nu blijf ik wel hopen dat ik die codes van t-mobile krijg anders moet ik helaas mijn rechtsbijstandverzekeraar inschakelen. kijken of die dan aan de verplichtingen van mijn polis wil voldoen.
(over het algemeen houdt de vrije markt niet van verplichtingen behalve als je betalend consument heet)
zo nee, dan ga ik ook daarvoor een ander zoeken.
loek 080904
-
loekoek
geluk heb ik kennelijk afgedwongen door mijn brief aan t-mobile. gisteren kreeg ik dan toch de € 5 beltegoed bijgeschreven.
zo eerlijk moet ik wel zijn om dit even te melden. het vergde tijd maar er is toch resultaat. echt blij ben ik echter niet.
groetjes
loek
zo eerlijk moet ik wel zijn om dit even te melden. het vergde tijd maar er is toch resultaat. echt blij ben ik echter niet.
groetjes
loek
-
Gast
Misschien dat je ook een keer gewoon tevreden kan zijn.
Je hebt je beltegoed nu toch?
Waarom ben je dan nog niet blij?
Je hebt je beltegoed nu toch?
Waarom ben je dan nog niet blij?
-
Gast
ja hoor, de typische Nederlander, wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (prepaid-beller) en als T-Mobile dan niet ogenblikkelijk die codes (het is overigens een unlock code voor je toestel en niet je sim) persoonlijk komt brengen beginnen we direct met rechtsbijstandverzekeringen te zwaaien.
Wacht gewoon netjes een paar weken en bel dan of ze je brief/verzoek ontvangen hebben.
En dan nog iets, je kunt je toestel doorgaans pas na 1 jaar unlocken (gratis dan, maar daar lijk je me wel de persoon naar). Echter dan is tevens je garantie verlopen, dus kan je net zo goed naar een 2e hands gsmzaakje gaan en je toestel daar voor €10 laten unlocken...
Wacht gewoon netjes een paar weken en bel dan of ze je brief/verzoek ontvangen hebben.
En dan nog iets, je kunt je toestel doorgaans pas na 1 jaar unlocken (gratis dan, maar daar lijk je me wel de persoon naar). Echter dan is tevens je garantie verlopen, dus kan je net zo goed naar een 2e hands gsmzaakje gaan en je toestel daar voor €10 laten unlocken...
-
Gert K.
Nou wat is er met een rechtsbijstandsdreiging mis aan deze provider, dit wanneer men niet wenst in te gaan op een 'klacht'.ja hoor, de typische Nederlander, wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (prepaid-beller) en als T-Mobile dan niet ogenblikkelijk die codes (het is overigens een unlock code voor je toestel en niet je sim) persoonlijk komt brengen beginnen we direct met rechtsbijstandverzekeringen te zwaaien.
Als men sommige reactie leest, zijn de gedupeerde T-mobile gebruikers alleen maar mensen, die voor een dubbeltje op de éérste rij willen zitten, het totaal niet begrepen hebben en ook de rekeningen niet 'tijdig' willen betalen.
Waneer deze onzin door een 'gast' of '??' wordt geplaats, komt men de moeilijk liggende vraag "vertel wat is precies je probleem?", misschien kan ik je uit de droom helpen.
Deze provider levert 'vaak' géén goede diensten en mag hierop worden aangesproken.
(volgens mij al de 30- ste topic over deze provider).
-
Gast
Zo te lezen heeft u vaak last van bedrijven die niet aan de 'verplichtingen' voldoen. U gaat er al vanuit dat dit ook bij uw rechtsbijstandverzekeraar het geval zal zijn. Misschien heeft dit meer te maken met onrealistische verwachtingen?nu blijf ik wel hopen dat ik die codes van t-mobile krijg anders moet ik helaas mijn rechtsbijstandverzekeraar inschakelen. kijken of die dan aan de verplichtingen van mijn polis wil voldoen.