LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile / Orange / GSM-topdeal

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vakkiel

T-mobile / Orange / GSM-topdeal

Ongelezen bericht door vakkiel »

Ik heb nu een abonnement van orange en ga in oktober over naar T-mobile. Gaat falikant mis en je krijgt antwoorden als "ja nummerbehoud gaat bij ons altijd mis" en nee dan moet je bij orange zijn....nee dan moet je bij t-mobile staan......nee gsm-topdeal doet alles verkeerd.....het is GVD hetzelfde bedrijf !

OM ZO'N BEDRIJF KUN JE ALLEEN LACHEN EN ZEKER OM DAT MANAGEMENT DAT DAAR ZIT......ga van de week maar eens een dikke klachtenbrief naar hun sturen.

ndeva

Re: T-mobile / Orange / GSM-topdeal

Ongelezen bericht door ndeva »

Een grote grap!!

Laatst heb ik mijn toestel bij een tmobile store op laten sturen voor een reparatie. Een leentoestel hadden ze niet voor mij, omdat ik orange klant ben en zij geen sim-lock vrije toestellen hebben ( yeh right we zitten in de 21e eeuw).

Krijg ik na weken mijn toestel terug..KAPOT!! Ben mijn toestel dus weer weken kwijt en moet ik het doen met een oud ding via via, zonder fotocam en internettoegang.

De meneer van de tmobile store was zo aardig om een compensatie voor de ongemakken te verlenen bij het ophalen van mijn toestel. Maarrr toen hij zag dat ie te maken had met een orange klant vertelde hij doodleuk dat ik daar dan geen recht op heb.

Orange klanten worden dus gediscrimineerd!!

Gesloten