LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile "oude" contracten oplichting of niet

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
bienmachien

T-mobile "oude" contracten oplichting of niet

Ongelezen bericht door bienmachien »

In April dit jaar heb ik mijn contract verlengd naar een t-mobile i-300 bundel.

Nu heb ik de laatste tijd dat ik geregeld over mijn bundel bel à 0,15 cent p/m dat tikt lekker aan dus ik dacht misschien moet ik het omhoog schroeven dit kan naar een i-500 voor € 75,75 p/m dat is veel geld. Omdat mijn vriend nu mag verlengen zie ik dat de "nieuwe" stel samen contracten stukken goedkoper zijn.
Ik betaal voor 300 minuten met 1750mb internet €60,50 met een stel samen kan er voor €52,75 onbeperkt bellen en zit er 2000mb internet bij. Dit is gewoon bijna 10 euro goedkoper dan wat ik nu heb.

T-mobile zegt gewoon dat is pech in april waren de nieuwe abonnementen niet bekend en tot het einde van het contract (2015) kan ik niet om.
En als ik meer wil bellen kan ik voor 500 minuten kiezen à €75,75 per maand.

Eerlijk gezegd voel ik me ontzettend opgelicht en ik weet ook niet wat mijn rechten hier in zijn.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Of zijn er mensen die weten of ik hier nog iets mee kan?

Groetjes Sabine

(Ps alle tarieven zijn excl. acties )

Prolix

Re: T-mobile "oude" contracten oplichting of niet

Ongelezen bericht door Prolix »

bienmachien schreef:... en ik weet ook niet wat mijn rechten hier in zijn...
Niets, helemaal niets. Je hebt gewoon pech gehad.

sjohie

Re: T-mobile "oude" contracten oplichting of niet

Ongelezen bericht door sjohie »

bienmachien schreef:In April dit jaar heb ik mijn contract verlengd naar een t-mobile i-300 bundel.

Nu heb ik de laatste tijd dat ik geregeld over mijn bundel bel à 0,15 cent p/m dat tikt lekker aan dus ik dacht misschien moet ik het omhoog schroeven dit kan naar een i-500 voor € 75,75 p/m dat is veel geld. Omdat mijn vriend nu mag verlengen zie ik dat de "nieuwe" stel samen contracten stukken goedkoper zijn.
Ik betaal voor 300 minuten met 1750mb internet €60,50 met een stel samen kan er voor €52,75 onbeperkt bellen en zit er 2000mb internet bij. Dit is gewoon bijna 10 euro goedkoper dan wat ik nu heb.

T-mobile zegt gewoon dat is pech in april waren de nieuwe abonnementen niet bekend en tot het einde van het contract (2015) kan ik niet om.
En als ik meer wil bellen kan ik voor 500 minuten kiezen à €75,75 per maand.

Eerlijk gezegd voel ik me ontzettend opgelicht en ik weet ook niet wat mijn rechten hier in zijn.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Of zijn er mensen die weten of ik hier nog iets mee kan?

Groetjes Sabine

(Ps alle tarieven zijn excl. acties )
Je hebt toentertijd een afweging gemaakt, en besloten te tekenen voor dit contract. Maw, je vond dat toen blijkbaar een acceptabele deal. Dat er nu andere contracten zijn is niet relevant. Als je daar op had in willen spelen, had je beter kunnen kiezen voor een eenjarig contract, die ze ook hebben. En nou zijn de telecombedrijven niet altijd de meest klantvriendelijke types, maar ze zullen je toch niet met een mes op de keel gedwongen hebben om dat contract van 2 jaar af te sluiten afgelopen april?

Simpel gezegd, je zal moeten leven met de gevolgen van je eigen vrije keuze.

Gesloten