LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile Prepaid opwaarderen via 1244 niet mogelijk;

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
kaplaars

T-Mobile Prepaid opwaarderen via 1244 niet mogelijk;

Ongelezen bericht door kaplaars »

Begin maart via de T-mobile shop een prepaid toestel + simkaart gekocht voor mijn vader. Hij dacht makkelijk te kunnen opwaarderen met een opwaardeerkaart. Enkele dagen later is opwaarderen via 1244 niet meer mogelijk; na 3 seconden verbinding met T-mobile wordt de verbinding verbroken. Al 4 keer heb ik de klacht telefonisch gemeld bij het T-mobile prepaid team. Die beloven de klacht door te zetten naar de technische afdeling, maar er komt geen oplossing/de status blijft al 4 weken ongewijzigd. De afdeling belooft ook een telefonische terugkoppeling te geven, maar dat wordt niet gedaan. Onder het T-mobile account inloggen heeft voor prepaid gebruikers ook weinig zin. Onderdelen van de site m.b.t. simkaart e.d. zijn voor prepaidklanten afgesloten... Kortom, je wordt aan 'aan het lijntje' gehouden en na ruim 5 weken in de wachtstand voel je je als klant niet meer serieus genomen. Het is een tijdje aardig gegaan met de klantenservice van T-mobile, maar dit is echt teleurstellend. Hoewel; een medewerker verleende nog een goede dienst; die kon het saldotegoed voor mij opnoemen. Dat was nog voldoende, dus ik hoefde me geen zorgen te maken.....

moederslink

Re: T-Mobile Prepaid opwaarderen via 1244 niet mogelijk;

Ongelezen bericht door moederslink »

Zelf heb ik ook een simpel prepaid telefoontje en koop hiervoor dan ook een opwaardeerkaartje.
Opwaarderen gaat goed via het stappenplan op zo.n kaartje ( en niet via het bellen naar zo.n nummer op dat kaartje.)
Heeft u dit inmiddels ook geprobeerd ? Ik denk dat het opwaarderen dan zeer waarschijnlijk wel gaat lukken.

Gesloten