| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile rekent 12.60 administratiekosten voor eigen fout
T-Mobile rekent 12.60 administratiekosten voor eigen fout
In april krijg ik een brief dat T-Mobile via hun automatische incasso de factuur niet hebben kunnen innen. Geheel hun eigen fout, omdat ik niets heb laten terugstorten en er voldoende saldo was.
Vreemd en logisch dat ik wil nagaan of dat klopt, want de automatische incasso in daarvoor altijd wel goed gegaan. Ik bel de Postbank en die zegt dat er geen stornatie heeft plaatsgevonden. Ik bel T-Mobile met het verzoek mijn bankafschrift af te wachten.
T-Mobile berkent vervolgens 12,60 administratiekosten vanwege te late betaling. Schandalige behandeling van zijn klanten na een eigen fout.
Vreemd en logisch dat ik wil nagaan of dat klopt, want de automatische incasso in daarvoor altijd wel goed gegaan. Ik bel de Postbank en die zegt dat er geen stornatie heeft plaatsgevonden. Ik bel T-Mobile met het verzoek mijn bankafschrift af te wachten.
T-Mobile berkent vervolgens 12,60 administratiekosten vanwege te late betaling. Schandalige behandeling van zijn klanten na een eigen fout.
Re: T-Mobile rekent 12.60 administratiekosten voor eigen fout
Waarom heb je het niet overgemaakt nadat je een brief had ontvangen dat het niet gelukt was?
Re: T-Mobile rekent 12.60 administratiekosten voor eigen fout
Ik heb ditzelfde ook 2 keer eerder gehad, alleen ik kreeg dan een brief dat het niet gelukt was en dat ik 10 dagen de tijd had om het te storten. Er zat een acceptgiro bij of je kon het met telebankieren overmaken! Ik heb nooit kosten gezien!