Een paar weken terug is het scherm van mijn E700 gebroken, en na opsturen naar T-Mobile kreeg ik een rekening van een dikke 230 euro. T-Mobile claimt dat deze schade niet onder de garantie valt en weigert dus om de kosten te betalen. Ik heb idd geen extra verzekering afgesloten, maar er is over de telefoon tot 3x gezegd dat op 50 euro eigen risico na er verder geen kosten zouden zijn. T-Mobile beweert nu dat dit nooit gezegd is en er zijn geen notities over die gesprekken. Wat nu?
Het tweede punt is dat de koerier die het leentoestel kwam ophalen zei dat 80-90% van alle E700's die ze ophalen precies dezelfde mankementen bevat als mijn toestel. Het lijkt me dus meer een fout in het ontwerp dat de schermpjes zo snel kapot gaan...
Iemand een idee wat ik met dit verhaal kan doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile + Samsung E700 kapot scherm
Re: T-Mobile + Samsung E700 kapot scherm
hi..
ik heb een samsung s 300 en mijn schermpje was kapot ik had ook geen extra dekkig.. het zou mij 100 euro kosten of meer maar dan moest ik hem zelf opsturen...
als je geen extra dekking hebt krijg je ook niets vergoed.. (denk ik)
lijkt mij niet meer dan logisch... (toch)
Ik weet dat je op de zwarte markt je schermpje kan laten maken voor maar 5 euro.. dus voor de mensen die dit lezen en hem nog niet hebben laten maken ga dus daarheen scheeld je zeker 95 euro.. of meer....
voor jou is het misschien te laat... maar ik weet heel zeker dat er heel veel kapotte schermpjes rond zwerven in nederlan...
ik heb een samsung s 300 en mijn schermpje was kapot ik had ook geen extra dekkig.. het zou mij 100 euro kosten of meer maar dan moest ik hem zelf opsturen...
als je geen extra dekking hebt krijg je ook niets vergoed.. (denk ik)
lijkt mij niet meer dan logisch... (toch)
Ik weet dat je op de zwarte markt je schermpje kan laten maken voor maar 5 euro.. dus voor de mensen die dit lezen en hem nog niet hebben laten maken ga dus daarheen scheeld je zeker 95 euro.. of meer....
voor jou is het misschien te laat... maar ik weet heel zeker dat er heel veel kapotte schermpjes rond zwerven in nederlan...
t gaat me dr ook niet om of ik wel of niet verzekerd ben, t is me 3x toegezegd over de telefoon, dus dan vind ik dat ze zich daar aan moeten houden. en wat betreft die zwarte markt, plz mail me ff ([email protected]), tis beter dan een totaal onleesbaar scherm.
een nieuwe display voor een e700 kost inderdaad heel veel geld,dat dit een veel gehoorde klacht is van de e700 is een fabeltje,die koerier lult maar wat want zo vaak zijn deze niet stuk,ja behalve door val,klem of stootschade. Jammer dat t-mobile niets van een verzekering af weet,het is nu jou woord tegen die van tmobile,hoe lang had je het toestel al ? had je deze via tmobile besteld ,volgende keer gewoon via een winkel doen,dit is altijd veel beters ,immers dan weet je door wie je geholpen bent en had je van de winkel bewijs gehad over een verzekering.
-
Volgens mij werk jij in een zo'n winkel he Joris??
Als ik je andere post lees...
Als ik je andere post lees...
he eddy ,ik werk niet in een winkel ,zit wel dicht bij het vuur...