Hallo,
Aan het begin van de middag heb ik een mail ontvangen met daarin een aanbieding door T-Mobile samengesteld vanwege haar 10 jarig jubileum.
Hierin staat de Samsung Galaxy S5 inclusief 5GB internet en onbeperkt bellen voor €41.40 per maand.
Daarnaast zou er ook nog een Galaxy Tab 3 7" Lite bij worden vergeven.
Afgelopen dinsdag 2 september is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Deze houdt in 5GB internet, 150 belminuten en de Samsung Galaxy S5 voor €57,-.
Vanmiddag heb ik hierover contact gehad met de klantenservice van T-Mobile. Ik heb aan de medewerkster gevraagd of ik ook recht zou hebben op de aanbieding uit de mail omdat de actie al een aantal dagen loopt en mijn nieuwe abonnement net is ingegaan.
De medewerkster gaf aan dat dit voor mij niet van toepassing kon zijn omdat ik de afspraken omtrent mijn abonnement eerder ben aangegaan dan dat de actie is gestart. Zij kon mij enkel een vergoeding van 15 euro aanbieden.
Gedurende 2 jaar betaal ik elke maand €15.60 meer dan wanneer ik gebruik zou kunnen maken van de aanbieding. Dit komt neer op een bedrag van €374,40.
Ik ben van mening dat dit zeer veel scheelt en betreur daarom het feit dat ik niet mag deelnemen aan de aanbieding. Dit omdat mijn abonnement afgelopen dinsdag is ingegaan toen deze aanbieding al gold.
Mijn vraag is of iemand een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt en of iemand weet wat ik eventueel nog zou kunnen gaan ondernemen om toch van de fikse korting gebruik te kunnen maken.
Alvast bedankt.
Björn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile Samsung Galaxy S5 actie
Re: T-Mobile Samsung Galaxy S5 actie
Een aanbieding geldt vanaf de datum dat deze geldt, geloof niet dat je daar iets aan kunt doen.bjorn-92 schreef:Mijn vraag is of iemand een vergelijkbare situatie heeft meegemaakt en of iemand weet wat ik eventueel nog zou kunnen gaan ondernemen om toch van de fikse korting gebruik te kunnen maken.
Laatst gewijzigd door newmikey op 08 sep 2014 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Wanneer heb je je spullen ontvangen? Misschien. Heb je nog recht op retour als je binnen de 14 dagen zit, en dan bedoel ik niet de ingangsdatum van je contract.
Als ze in plaats van goedkoper duurder waren geworden had u dan ook aan de bel getrokken en gezegd; ik betaal wel wat extra ?
@berndv Op dit moment zit ik helaas al buiten het recht op retour.
@sjoegel Ik vind dat een opmerking die kant noch wal raakt. In de maatschappij waar we in leven probeert iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Ik stel enkel een vraag om de korting van 374 euro, wat in schril contrast staat met de 15 euro die ik nu krijg, misschien toch te ontvangen.
@sjoegel Ik vind dat een opmerking die kant noch wal raakt. In de maatschappij waar we in leven probeert iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Ik stel enkel een vraag om de korting van 374 euro, wat in schril contrast staat met de 15 euro die ik nu krijg, misschien toch te ontvangen.
Dan is misschien je abonnement wel op 2 september in gegaan, maar dan heb je dus al minimaa, 2 welen geleden de spullen besteld, en ja, dan geldt het helaas niet, jammer maar helaas.