LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile schendt eigen voorwaarden!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vincent16

T-Mobile schendt eigen voorwaarden!

Ongelezen bericht door vincent16 »

Geacht Forum,

Niet met T-mobile in zee gaan!

Enige tijd geleden zat ik thuis te internetten (streaming) op mijn smartphone. Na een tijd kwam ik erachter dat de WIFI was weggevallen en dat ik dus veel meer internet verbruikt had dan de bundel toeliet.
Ik kreeg echter pas 12 uur later een SMS van T-mobile dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt. In hun voorwaarden staat dat een waarschuwings-SMS pas uiterlijk 48 uur na overschrijding verstuurd wordt. Wat voor waarschuwing is dat dan?

Maar mijn echte klacht gaat over het feit dat ik de SMS van 70% overschrijding nooit heb ontvangen; die zou ik volgens hun voorwaarden wel krijgen.
Toen ik daarop contact opnam met T-Mobile kwamen zij met 2 verschillende smoesjes:
- Ik had het internet verbruikt in één sessies en daarom krijg je geen waarschuwings-SMS van 70% overschrijding (STAAT NIET IN HUN VOORWAARDEN!)
- Het zou systeemtechnisch niet nodig zijn (???)

Vervolgens proberen ze wel allerlei extra internetproducten aan je te verkopen en geven ze aan dat ze de klacht verder niet in behandeling nemen, terwijl zij in strijd handelen met hun eigen voorwaarden!

Wie heeft ook dit soort ervaringen met T-mobile?

M.v.g.
Vincent

sjohie

Re: T-Mobile schendt eigen voorwaarden!

Ongelezen bericht door sjohie »

vincent16 schreef:Geacht Forum,

Niet met T-mobile in zee gaan!

Enige tijd geleden zat ik thuis te internetten (streaming) op mijn smartphone. Na een tijd kwam ik erachter dat de WIFI was weggevallen en dat ik dus veel meer internet verbruikt had dan de bundel toeliet.
Ik kreeg echter pas 12 uur later een SMS van T-mobile dat ik 100% van mijn bundel had verbruikt. In hun voorwaarden staat dat een waarschuwings-SMS pas uiterlijk 48 uur na overschrijding verstuurd wordt. Wat voor waarschuwing is dat dan?

Maar mijn echte klacht gaat over het feit dat ik de SMS van 70% overschrijding nooit heb ontvangen; die zou ik volgens hun voorwaarden wel krijgen.
Toen ik daarop contact opnam met T-Mobile kwamen zij met 2 verschillende smoesjes:
- Ik had het internet verbruikt in één sessies en daarom krijg je geen waarschuwings-SMS van 70% overschrijding (STAAT NIET IN HUN VOORWAARDEN!)
- Het zou systeemtechnisch niet nodig zijn (???)

Vervolgens proberen ze wel allerlei extra internetproducten aan je te verkopen en geven ze aan dat ze de klacht verder niet in behandeling nemen, terwijl zij in strijd handelen met hun eigen voorwaarden!

Wie heeft ook dit soort ervaringen met T-mobile?

M.v.g.
Vincent
Hoe boos ben je dan wel niet geworden op de persoon verantwoordelijk voor die uitvallende WiFi verbinding?

devious

Re: T-Mobile schendt eigen voorwaarden!

Ongelezen bericht door devious »

...en dat smsje is een extra gratis service. Geen verplichting. Het is namelijk je eigen verplichting dat in de gaten te houden. En doe je dat niet, dan krijg je dit. Kun je wel heel boos gaan doen op je provider, er is hier maar 1 schuldige: jijzelf.
Prettig Weekend

Gesloten