LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile SIM kaart

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paloma

T-Mobile SIM kaart

Ongelezen bericht door Paloma »

Ik kocht voor mijn schoondochter die over is uit de VS een T-Mobile PrePaid SIM-kaartpakket. In het sim-lockvrije toestel deed hij het niet. In mijn toestel geprobeerd: melding: schijffout Sim. Ik belde met T-Mobile klantenservice. Daarvoor moet je betalen. Ik mocht die kaart niet ruilen op het Postkantoor, waar hij was gekocht. Ik kon een nieuwe kaart opgestuurd krijgen. Dan moest natuurlijk wel EERST die kaart naar hen opgestuurd :shock: Maar ik had hem op DAT moment nodig en niet over een week. Ik wilde gewoon mijn geld terug als ik hem niet kan ruilen. Opsturen, jazeker!! Hoelang gaat dat dan wel weer niet duren!! :x Maar er was geen andere optie. Ik heb gezegd dat ik het niet accepteerde en heb direct, op 16 augustus, T-Mobile geschreven. Ik wil een antwoordnummer waar ik die kaart naartoe kan sturen en mijn geld terug. Een reactie ontving ik nog niet. What else is new :wink:

?

Re: T-Mobile SIM kaart

Ongelezen bericht door ? »

1> Een telecombedrijf heeft vier weken de tijd om te reageren.

2> Dat een provider eerst een oude kaart wil hebben voordat ze een nieuwe willen hebben is niet meer dan logisch; o.a. uit fraudeoogpunt.

3> Als het echt dringend is, neem je een abo, en geen prepaid.

SJAKIE

Ongelezen bericht door SJAKIE »

Helemaal eens met bovenstaande reactie, meneer koopt een prepaid en verwacht de service als bij een abonnement, dat prijsverschil moet toch ergens in zitten, bovendien zou het ook wel eens een toestelprobleem kunnen zijn en als het echt dringend en belangrijk is had deze meneer ook een nieuwe kunnen kopen.

Paloma

Ongelezen bericht door Paloma »

1. Ik heb een nieuwe kaart gekocht. Maar natuurlijk geen T-Mobile.

2. Wat een abo is, ja sorry, hoor, ik ben misschien dom, maar dat weet ik niet. Ik heb een sim-lock vrij toestel, dus waarom geen sim-kaart gekocht.
O, wacht ff: :idea: Abonnement. Nee, geen optie voor 2 weken. Zou U ook niet doen denk.

3. Ik heb het in 2 toestellen geprobeerd, beide sim-lock vrij, waarbij beide keren die melding kwam. Mijn eigen toestel is behoorlijk nieuw. Dus het is geen probleem van het toestel. De nieuwe kaart die ik kocht doet het wel in het toestel.

4. Het prijsverschil betaal je voor een toestel waarin je dus elke kaart kunt gebruiken. Bij een abonnement krijg je toestellen vaak grateloos :wink:

5. Waarom moet ik mij als consument verdedigen als ik iets koop wat kapot is?? Of zijn jullie soms handelaar. Heb ik ook begrip voor, hoor, maar klantvriendelijk zijn is altijd nog de beste manier om je bedrijf staande te houden, zeker in barre tijden.

6. Dat zij die kaart terug willen snap ik, maar waarom mag de VERKOPENDE partij dat niet omruilen, het postkantoor in dit geval? Als 'n klant met iets terugkomt in de winkel wat kapot is, dan ruil je het om en regel je dat als winkel met je leverancier.

7. Ik ben een vrouw, maar dit terzijde :)
Laatst gewijzigd door Paloma op 28 aug 2003 11:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten