hallo,
ik heb mij laatst per abuis opgegeven voor de sms kennisquiz van t-mobile sms services (op de knopjes gedrukt tewijl mn mobiel in mn broekzak zat.. hoe is het mogelijk) maar ik kan nergens vinden hoe ik deze dienst opzeg. t-mobile is weinig behulpzaam en ook op het internet kan ik geen informatie over deze "service" vinden.
hebben meer mensen hier ervaring mee en kan iemand me misschien helpen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile sms-diensten opzeggen?
Re: T-mobile sms-diensten opzeggen?
Beetje vreemd verhaal, Stefan.
Je kan namelijk geen sms-dienstabonnement activeren door per ongeluk op een knopje van je telefoon te drukken.
Je zult je wel bewust aangemeld hebben en daar nu spijt van hebben.
Overigens kunnen ze bij T-mobile zo achterhalen wat de afmeldcode is.
Je kan namelijk geen sms-dienstabonnement activeren door per ongeluk op een knopje van je telefoon te drukken.
Je zult je wel bewust aangemeld hebben en daar nu spijt van hebben.
Overigens kunnen ze bij T-mobile zo achterhalen wat de afmeldcode is.
Re: T-mobile sms-diensten opzeggen?
kijken even op www.smsafzeggen.nl ,wel vreemd dat je dit door een knopje per ongeluk aan hebt staan, succes
Re: T-mobile sms-diensten opzeggen?
T-Mobile minst geschikt voor binnenshuis bellen
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.
Gepubliceerd op vrijdag 30 januari 2004
DEN HAAG (ANP) - Het mobiele netwerk van T-Mobile is het minst geschikt voor het bellen in gebouwen. KPN en Vodafone hebben de sterkste signalen, waardoor gebruikers binnenshuis goed kunnen bellen.
Dat blijkt uit een onderzoek naar de kwaliteit van de vijf Nederlandse netwerken voor mobiele telefonie, dat vrijdag in de Consumentengids is gepubliceerd. Bij Orange en Telfort kunnen gebruikers ,,soms wat minder ver in een gebouw bellen'', zo stelde de Consumentenbond op basis van haar derde onderzoek, dat vorig jaar november plaatsvond.
Bij haar eerste test in 2000 waren de kwaliteitsverschillen tussen de netwerken van KPN en Vodafone enerzijds en de overige drie anderzijds veel groter. Dat is daarna veranderd.
Net als in februari vorig jaar concludeert de bond ook nu dat alle netwerken van hoge kwaliteit zijn. Tijdens het buitenshuis bellen ontlopen ze elkaar nauwelijks en is het bereik altijd voldoende. Binnenshuis zijn er dus wel verschillen, waarbij T-Mobile het minst scoort.
De Consumentenbond heeft ook bijgehouden hoe lang het duurt voordat de verbinding tot stand komt. Bij Vodafone ligt de gemiddelde, geklokte tijd rond de 12 seconden. Dat is iets boven de 10 seconden, die de sector zichzelf ten doel stelt. Telfort, gevolgd door Orange, is meestal het snelst.