LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
estherMM

T-Mobile

Ongelezen bericht door estherMM »

Op 15 februari heb ik mijn abonnement verlengd bij t-mobile shop in Vlissingen. Bij dat abonnement heb ik een telefoon gekozen, een Samsung Galaxy S Plus. Vanaf dag 1 ging het al mis. De telefoon deed het niet. Ik terug naar de winkel. Er zou een oude simkaart inzitten. Dat was mijn oude simkaart. Men heeft in de shop een nieuwe erin gedaan en gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk zou helpen. 2 weken ging het goed. Op 2 maart deed het toestel helemaal niet meer wat ik wilde en viel regelmatig zomaar uit. Ben weer terug gegaan naar de shop heb daar gezegd dat ik een andere wilde. Mij werd verteld dat ik het toestel 1 keer per dag aan en uit moest doen, het is een klein computertjes. Ze hebben daar de batterij even los gehaald en er weer in gedaan en..... hij deed het weer. Thuis gekomen heb ik er 1 keer mee gebeld. Daarna viel het toestel uit, ging vanzelf weer aan, liep vast. Ik kon en kan er niets meer mee. Ik ben dezelfde dag weer terug gegaan naar de shop. Eerst werd geopperd om het toestel, van 2 weken oud!!!!!!!, te laten repareren. Ik vond dit absurd. Er kwam iemand anders bij staan en ze zei dat ik in aanmerking kwam voor de omruilgarantie aan de deur. Ze heeft gebeld met T-Mobile en het doorgegeven. Er werd nog gezegd dat er een nieuwe voorraad was dus ik kon in de volgende week een telefoontje verwachten om een afspraak voor de omruiling te maken. Het bleef in de week van 5 t/m 9 maart 2012 ijzig stil. Ik heb 9 en 10 maart vele keren gebeld naar de klantenservice, ben naar de shop geweest, heb een klachtenbrief geschreven kortom er wordt wel geluisterd, maar er wordt vervolgens helemaal niets mee gedaan. Vandaag heb ik weer gebeld om te vragen hoe het nu zit en wanneer er een andere telefoon komt. Ik kreeg te horen dat ze pas op 9 maart iets hebben door gekregen. Ik heb de medewerker gezegd dat dat niet waar is en dat ik niet zit te liegen, want dat leek er wel op. Ik ben vorige week ook al een paar keer naar de shop geweest om te zeggen dat als ze klantvriendelijk willen zijn en service willen bieden ze me beter een ander toestel kunnen geven. Dat willen ze niet want als ze dat doen zijn ze bang hun baan te verliezen. Gelukkig kreeg ik afgelopen zaterdag de kans om heel duidelijk te zeggen op een nette manier in de shop waar op dat moment klanten aanwezig waren wat ik van deze zaak vond, dat luchtte wel iets op. Ik ben al met al helemaal niets opgeschoten er is niemand die ook maar iets voor je wil doen. Ik zit dus nog steeds met een nieuwe kapotte telefoon waar niets mee kan. Ik begrijp werkelijk niets hiervan.
Met Samsung heb ik vorige week vrijdag ook contact gehad om te vragen of zij iets voor me konden doen. Ze willen in ieder geval horen hoe het afloopt. Ze hebben mij wel verteld dat T-Mobile dit wel op kan lossen met hun want Samsung wil graag tevreden klanten en liever geen klachten. Dit hele gedoe is nog maar kort maar als je niet snel bent dan verspeel je tijd en die tijd is belangrijk voor je rechten. In korte tijd ben ik heel alle geloof in T-Mobile verloren.
Ik blijf doorgaan tot ik heb waar ik recht op heb een goed werkde telefoon.

dutchiesuus

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door dutchiesuus »

@estherMM Ik heb ook een samsung galaxy s plus van t-mobile en hier dezelfde problemen mee, ook bij mij was het vanaf moment 1 al mis en ben sindsdien rondjes aan het lopen naar verschillende t-mobile shops en gsm shops met samsung service points.

Mijn toestel heb ik op 2 december 2011 al gekocht en heb dus nog altijd dezelfde problemen, uitvallen, dan opnieuw opstarten en vastlopen, geen netwerk kunnen vinden. Ben nu bij mijn vierde simkaart, inclusief een duo sim die zogenaamd zou moeten werken, de problemen bleven en met de duo sim kreeg mijn gps ook problemen.

Ik heb bij t-mobile het forum doorgelezen en met ons zijn er dus vele anderen met hetzelfde probleem.

Ook bij samsung kom ik niet veel verder, ja we kunnen het toestel ter reparatie nemen, maar dan zit ik dus zonder telefoon. Had ik een verzekering af moeten sluiten, kan ik beter een tweede telefoon aanschaffen als ik de prijs van de verzekering per maand op ga tellen.

Ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet want persoonlijk vind ik dit een wanprestatie van t-mobile en samsung.

Gesloten