Ik bel via T-Mobile met een PrePaid kaart.
Nu was mijn simkaart kapot gegaan met nog 25 Euro bel tegoed.
Ik bel T-Mobile 0900-0236(0.25 per muinuut} en leg uit dat mijn sim stuk was, binnen drie dagen had ik weer een nieuwe simkaart zonder kosten te betalen ik vind dit een top service van T-Mobile .
Test Panel Radar L.L.van.Schijndel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
-
Gast
Re: T-Mobile
Provisiat van iemand die via T-mobile jouw simkaart wel tien keer heeft betaald, ik T-mobile niet meer in huis (had ik al niet), maar buiten de deur ook niet meer.
Gelukkig 1 jaar voor dato van één kontrakt af en nu alle energie om nog van de andere af te komen.
Maar nogmaals veel plezier met je nieuwe sim- kaart, trouwens kun je er ook mee bellen????

Gelukkig 1 jaar voor dato van één kontrakt af en nu alle energie om nog van de andere af te komen.
Maar nogmaals veel plezier met je nieuwe sim- kaart, trouwens kun je er ook mee bellen????
-
Gast
Rare actie van T-Mobile... Ze lopen vaak ontzettend moeilijk te doen om hun stomme fouten en nu raakt een klant zelf een sim-kaart kwijt... en jahoor ze geven de klant gewoon een nieuwe!!!
Ik zou ook wel een vergoeding willen voor al die minuten die ik niet heb kunnen bellen i.v.m. min onbereikbaarheid!
De ervaring leert... EENS SLECHT! ALTIJD SLECHT!!!
Ik zou ook wel een vergoeding willen voor al die minuten die ik niet heb kunnen bellen i.v.m. min onbereikbaarheid!
De ervaring leert... EENS SLECHT! ALTIJD SLECHT!!!
-
Nancy van Baak
Ik ben al vanaf januari bezig een abonnement af te sluiten.
Dat was gelukt, maar er was iets mis gegaan met de afsluitdatum, waardoor ik toch facturen bleef krijgen.
De klantenservice adviseerde om niet te betalen, even later om toch maar wel te betalen. Ik heb ze nu totaal vanaf januari tot nu zo'n 14 uur aan de telefoon gehad en met de facturen, aanmaningen en brieven kan ik zo langzamer hand mijn kamer behangen.
Gisteren lag, terwijl ik ze aan de telefoon had, de klantenservice met afdeling incasso in de clinch.
Klantenservice stond aan mijn kant, incasso vond dat ik moest betalen.
Als toch binnen 1 bedrijf 2 afdelingen het niet met elkaar eens zijn, waar blijf je dan als klant?!
Uiteindelijk is me gisteren dus voor de 4de keer toegezegd dat ik NIET hoef te betalen.... Ik ben benieuwd.
Dat was gelukt, maar er was iets mis gegaan met de afsluitdatum, waardoor ik toch facturen bleef krijgen.
De klantenservice adviseerde om niet te betalen, even later om toch maar wel te betalen. Ik heb ze nu totaal vanaf januari tot nu zo'n 14 uur aan de telefoon gehad en met de facturen, aanmaningen en brieven kan ik zo langzamer hand mijn kamer behangen.
Gisteren lag, terwijl ik ze aan de telefoon had, de klantenservice met afdeling incasso in de clinch.
Klantenservice stond aan mijn kant, incasso vond dat ik moest betalen.
Als toch binnen 1 bedrijf 2 afdelingen het niet met elkaar eens zijn, waar blijf je dan als klant?!
Uiteindelijk is me gisteren dus voor de 4de keer toegezegd dat ik NIET hoef te betalen.... Ik ben benieuwd.