LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-MOBILE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
beautyfull

T-MOBILE

Ongelezen bericht door beautyfull »

T-mobile stuurd mijn telefoon naar de verkeerde persoon en verkeerde adres en ik moet zelf zorgen dat ik die telefoon ontvangt,anders moet ik weer heeeeeel lang wachten tot t-mobile het op de juiste adres bezorgd(mijn adres),terwijl ik al vier(4)maanden op de juiste telefoon die bij mijn abonnement hoort wacht!:? rara hoe kan dat?

TdeHond

Re: T-MOBILE

Ongelezen bericht door TdeHond »

De wondere wereld van t-mobile.
Optie 1.
Stelt u t-mobile in gebreke en geeft hen uiterlijk 10 werkdagen de tijd om de bestelde telefoon op uw adres af te leveren. Geeft aan dat mocht t-mobile hier niet in slagen u de overeenkomst inclusief telefoon per datum ... annuleert.
Optie 2 - mijn voorkeur
U zou zelfs op grond van het feit dat u al vier maanden wacht op bezorging van de telefoon per direct kunnen annuleren omdat t-mobile er niet in geslaagd is om u binnen een maand de telefoon/simkaart e.d. te leveren waardoor u gebruik had kunnen maken van uw abonnement.
Geeft aan dat u schriftelijke bevestiging annulering overeenkomst verwacht binnen 10 werkdagen.

Mocht u wel al betaald hebben voor niet verleende diensten, kunt u de geïnde abonnements kosten terugvorderen op grond van de wet telecommunicatie 7.1g Vergeet dan niet ook uw toestemming tot automatische incasso in te trekken.

Communiceer alleen schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging, kopie van brieven maken. Mocht u naar Geschillencommissie moeten als t-mobile uw probleem niet oplost binnen de gestelde termijnen, dan heeft u rechtsgeldig bewijsmateriaal.
["g. de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Als op jouw contract het goede gegevens staan dan in T-Mobile in gebreken dus moeten zij dit oplossen.

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Vraagje tussen door. Hoe komt het dat T-mobile de telefoon naar het verkeerde adres stuurde?
Hier kan namelijk ook een stukje eigen verantwoordelijkheid liggen!

sandra56

Ongelezen bericht door sandra56 »

Mijn gegevens op het contract is prima in orde.op 10 juli het ik mijn simkaart en een verkeerde telefoontoestel ontvangen.tot 2 keer toe heb ik het toestel terug gestuurd en 2 keer het zelfde verkeerde toestel weer ontvangen.op 14 september is mijn toegezegd dat het juiste toestel alsnog wordt gestuurd.op 3 october krijg ik het zelfde toestel terug.ik stuur het terug omdat iedereen die mij belt,meteen mijn voicemail krijgt.ik zou mijn toestel binnen 5 werkdagen ontvangen.op 23 october krijg ik te maken met hetgene dat ik op 24 oct hebt beschreven.dat is nog niet alles wat ik heb meegemaakt vanaf 10 juli met t-mobile.mijn abonnementskosten,factuur kloppen niet,mijn belminuten worden ingepikt,ik krijg ook nog hoge rekeningen en volgens t-mobile zou ik 1 en de zelfde nummmer 10 tot 20,zoniet 30 keer per dag bellen terwijl ik het meest smst en daarom een smsbundel onbeperkt bij mijn ab genomen

sandra56

Er staat een andere gebruikers naam omdat ik mijn inlog gegevens ff kwijt was en een ander hebt aangemaakt

sandra56

Ik wil dit ook nog bij vertellen;er is mij zowel mondeling als schrijftelijk een korting van 100% korting op mijn abonnementskosten toegezegd en de teveel inrekening gebrachte abonnement/facturengelden(95,45€)vanaf 10 juli,heb ik ook ontvangen en ook nog 2x een bosje bloemen :) .maar op 16 october kreeg ik een factuur van maar liefs 85,14€ en mijn abonnementsgeld klopt nog steeds niet en mijn belminuten verdwijnen als sneeuw voor de zon,ook al bel ik dagen niet :? :oops: ,mijn telefoon heb ik ook nog niet ontvangen :?

Chanmaster

Ongelezen bericht door Chanmaster »

In dat geval doe je er nderdaad goed aan om de provider aansprakelijk te stellen zoals door dehond reeds aangegeven. Doe je dat niet dan kan het je geld kosten.

Succes.

sandra56

Kan het mij ook geld gaan kosten als ik aangeeft het contract te willen ontbinden en kan ik een schadevergoeding eisen van t-mobile?

sandra56

Twee uur geleden werdt mijn telefoontoestel eindelijk geleverd,dachtik :) ,maar dan moest ik eerst 359,83€ betalen :shock: ,ik heb dat natuurlijk geweigerd.

TdeHond

Al contact gehad met t-mobile hierover?

Het begint op een probleem te lijken waar de wet van Murphy op toepasbaar is. Wat maar fout kan gaan, gaat fout.

sandra56

:( zeg dat wel.de postbode stond erbij toe ik iemand van de after sails aan de lijn had en die zou een mail sturen om te vragen hoe het allemaal zit.als,als die vandaag een terug koppeling zou krijgen voor half vijf,zou die mij terug bellen :lol: .ik zei;dit wat u mij nu zegt meneer,heb ik al tig keren gehoort,maar goed,ik ga zometeen een brief voor t-mobile op de post doe,want ik heb t gehad met T-MOBILE!

TdeHond

Aangetekend verstuurd?

sandra56

Doe ik morgen zeker :)!nog bedankt voor alle advies en ik hou je(jullie)op de hoogte,groetjes

Gesloten