Mijn abonnement had ik per 24 augustus opgezegd.
Wilde vervolgens een Sim only afsluiten, zonder internet totaal 2005, kwam ik op T Mobile via internet als gunstigste uit de bus.
Heb ik kontakt gehad met T Mobile, werd door hun gebeld nota bene, konden ze ook regelen direct.Krijg ik eind september een factuur voor 2 abonnementen.Daarop vermeld dat mijn sim only pas 16 september is ingegaan en het oude abonnement nog even doorgelopen heeft. Jaja, goed voorgelicht dus. Terwijl ik een bevestiging per mail op 26 augustus heb gehad dat mijn nieuwe contract uiterlijk binnen 9 werkdagen in zou gaan ( uiterlijk 5 september dus!!)
Als ik geen oude klant was zou het dan ook pas later zijn ingegaan? Je kan toch altijd direct bellen met een SIm Only of ander abonnement? Geldklopperij volgens mij in deze!!
Gebeld, krijg je ijskoud te horen dat het allemaal klopt. Ik gezegd dat ik niet zou betalen, nog steeds niet gedaan dus. In oktober krijg ik weer een factuur met nog steeds Internet 2005 gefactureerd. Weer bellen, krijg je weer arrogante reacties. Al met al keer of vijf gebeld en zeer honds behandeld. Woedend opgehangen. In november weer eens gebeld en zou de factuur worden herberekend. Krijg ik een credit nota die veel te laag is. Inmiddels afgesloten voor uitgaande telefoontjes. Vorige week naar de T Mobile shop in Groningen geweest. Krijg je na een uur wachten van een medewerker te horen dat het allemaal klopt. Mooi niet dus. Woest de zaak uitgelopen. ’s Middags weer gebeld met de klantenservice. Krijg ik eindelijk na 2 maanden vergeeft gehoor trachten te vinden iemand aan de lijn die mij volledig gelijk geeft en toegeeft dat T MObile fouten heeft gemaakt. Heeft ze er een “case”van gemaakt per 26 november. Vandaag 2 december weer gebeld of ze er al uit waren. NOG STEEDS NIET DUS!
KRijg ik vandaag ook nog een brief van een incassoburo om mijn factuur te betalen van september die gewoon totaal niet klopt.
Woest en woest ben ik nu, wat een arrogant teringzootje daar zeg. vervelend KLantenservice dus.
Enige waar ze goed in zijn is mensen een abonnement met al dan niet een telefoon aansmeren. Maar als ze zelf een fout maken is er geen fatsoen om dat zo snel mogelijk recht te zetten. Voor mij nooit meer T Mobile dus !!!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T Mobile
Re: T Mobile
dat ken ik
ik had hier ookal een onderwerp over t mobile neergezet
was ook zo kwaad en me nummer is na maanden nog niet uit de lucht gebruik hem niet en wel rekeingen sturen
ik had hier ookal een onderwerp over t mobile neergezet
was ook zo kwaad en me nummer is na maanden nog niet uit de lucht gebruik hem niet en wel rekeingen sturen
ik hen 24 julli mijn abo via 0800-7111 opgezegt
mijn abo liep op 19 okt af dus optyd
21 okt nog steeds aangesloten weer gebeld
was niets van bekend ze konden ook niet bij het abonement dus moest ik het schriftelijk doen
heb ik gedaan dus weer 3 maanden veplicht bij t-mpbil blijven
vandaag maar eens gebeld daar ik nog geen bericht had
mevrouw aan de lijn we hebben storing schrijf nog maar een keer
net de brief op de post gedaan
wat zal er nu weer uitkomen
ben bang dat het zeer moeilijk wordt om van t mobiel aftekomen
dus een raad begin er gewoon niet aan
mvg jan
mijn abo liep op 19 okt af dus optyd
21 okt nog steeds aangesloten weer gebeld
was niets van bekend ze konden ook niet bij het abonement dus moest ik het schriftelijk doen
heb ik gedaan dus weer 3 maanden veplicht bij t-mpbil blijven
vandaag maar eens gebeld daar ik nog geen bericht had
mevrouw aan de lijn we hebben storing schrijf nog maar een keer
net de brief op de post gedaan
wat zal er nu weer uitkomen
ben bang dat het zeer moeilijk wordt om van t mobiel aftekomen
dus een raad begin er gewoon niet aan
mvg jan
zo te horen zijn er dus idd meer mensen die er last van hebben
maar ze doen er dus ook niet veel aan om het beter te maken daar
maar idd ik raad ook iedereen t mobile af
maar ze doen er dus ook niet veel aan om het beter te maken daar
maar idd ik raad ook iedereen t mobile af
Hallo,
Ook ik heb een groot probleem met T-mobile. Ik wacht nu al 2 en een halve maand op het activeren en overzetten van nummerbehoud (vanaf Orange) naar mijn nieuwe Sim-only abonnement.
Administratief is het een zootje. In de winkel vertellen ze me dat het vreemd is dat mijn abonnement nog niet per eind september is ingegaan. Via de mail krijg ik te horen dat mijn abonnement pas eind november (!) ingaat...
Omdat mijn orange abonnement blijkbaar gewoon nog doorloopt betaal ik nu nog per maand €20,- wat met mijn nieuwe sim only al lang €6,- per maand had moeten zijn. Al diverse mails gestuurd (bellen heeft toch geen zin, simpele medewerkers aan de andere kant) waarin ik ook die schade wil claimen maar daar lullen ze simpelweg omheen.
Ben nu in afwachting van een "dreigmailtje" wat ik heb gestuurd. Waarin ik stel dat ik dit ga aankaarten bij de consumentenbond en bij Radar als ze niet binnen een week oplossend reageren.
Ook ik heb een groot probleem met T-mobile. Ik wacht nu al 2 en een halve maand op het activeren en overzetten van nummerbehoud (vanaf Orange) naar mijn nieuwe Sim-only abonnement.
Administratief is het een zootje. In de winkel vertellen ze me dat het vreemd is dat mijn abonnement nog niet per eind september is ingegaan. Via de mail krijg ik te horen dat mijn abonnement pas eind november (!) ingaat...
Omdat mijn orange abonnement blijkbaar gewoon nog doorloopt betaal ik nu nog per maand €20,- wat met mijn nieuwe sim only al lang €6,- per maand had moeten zijn. Al diverse mails gestuurd (bellen heeft toch geen zin, simpele medewerkers aan de andere kant) waarin ik ook die schade wil claimen maar daar lullen ze simpelweg omheen.
Ben nu in afwachting van een "dreigmailtje" wat ik heb gestuurd. Waarin ik stel dat ik dit ga aankaarten bij de consumentenbond en bij Radar als ze niet binnen een week oplossend reageren.
ook ik heb een brief gestuurd over het aanklagen
maar blijkbaar kan het ze niks schelen want krijg geen rectie en me geld niet terug
maar blijkbaar kan het ze niks schelen want krijg geen rectie en me geld niet terug
Wat een bak zeg. Ik krijg zojuist een mail T-mobile waarin een meneer wordt aangesproken die ik helemaal niet ben.
Hun administratie is schijnbaar zodanig slecht op orde dat ze gegevens van anderen met elkaar gaan verwarren.
Overigens ben ik nog steeds in afwachting van een antwoord van het bedrijf.
Hun administratie is schijnbaar zodanig slecht op orde dat ze gegevens van anderen met elkaar gaan verwarren.
Overigens ben ik nog steeds in afwachting van een antwoord van het bedrijf.
dat meen je niet
ze zijn blijkbaar goed bezig daar
ik w8 ook nog steeds op geld of een brief van hun
ze zijn blijkbaar goed bezig daar
ik w8 ook nog steeds op geld of een brief van hun