LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
minkjan

T Mobile

Ongelezen bericht door minkjan »

Sinds een jaar heb ik een belbundel bij T mobile. Het eerste half jaar ging alles goed maar de laatste maanden blijft mijn belbundel staan en bel ik om de belbundel heen. Ik betaal nu bijna het viervoudige. Zijn er mensen met dezelfde ervaring?
Ik heb via webcare@t-molbile en daarna [email protected] bericht gekregen dat ik sms-diensten ontvang van 4080. Deze wel direkt stop gezet!!
Daar heb ik zelf geen opdracht voor gegeven.
De aanvraag kwam van de computer met een heel ander IP-adres dan die van ons.
Iemand anders heeft dus waarschijnlijk zomaar een mobielnummer ingevoerd.
Als het goed is zoekt [email protected] dit nu verder voor me uit.
Wordt vervolgd.

Heb een e-mail gestuurd naar [email protected]. Probeer via hen mijn geld weer terug te krijgen.
Deze e-mail heb ik 17 oktober verstuurd.
Tot op heden geen reactie van T-milbile hierop gehad.
Het is wel toevallig dat deze afschrijvingen zijn gebeurd, precies op het moment dat je online je rekeningen niet kon bekijken!!
Laatst gewijzigd door minkjan op 21 okt 2009 09:12, 4 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje

Re: T Mobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

in de administratie bij t-mobile gaat de laatste tijd veel mis. Er zijn meer verhalen van mensen die opeens een rekening hebben die 5 keer zo hoog is als normaal.. Bekijk je rekening en specificatie goed en meld het verlvolgens bij t-mobile.

Gesloten