Hi allemaal,,,
Ik heb via gsmweb.nl een i-phone besteld icm een 2 jarig contract bij t mobile
tot mijn verbazing kreeg ik al snel het contract van t mobile thuis gestuurd met de mededeling dat mijn contract op 24 september in ging, maaaar ik heb helemaal nog geen i-phone ontvangen en ook geen simkaart dus ik kan helemaal niet bellen, heb gebeld met t mobile en die zeggen dat ze het contract niet kunnen stopzetten maar dat ik misschien gekrediteerd word als ik de telefoon ga gebruiken dus ik moet betalen voor iets dat ik nog helemaal niet heb en het kan nog wel 4 weken duren voordat die i-phone word geleverd, ik vind dit echt een schande en dan druk ik me nog netjes uit,,,,,,,, mag dit eigenlijk wel????????????
Als je de bestelling bij gsmweb hebt gedaan zou ik beginnen met dáár te informeren...
gsmweb is een tussenstation, de bestelling die ze uit jouw naam bij T-mobile hebben gedaan is blijkbaar gelukt, maar het toestel moet toch echt bij gsmweb vandaan komen, daar staat T-mobile buiten.
kiz schreef:Als je de bestelling bij gsmweb hebt gedaan zou ik beginnen met dáár te informeren...
gsmweb is een tussenstation, de bestelling die ze uit jouw naam bij T-mobile hebben gedaan is blijkbaar gelukt, maar het toestel moet toch echt bij gsmweb vandaan komen, daar staat T-mobile buiten.
Inderdaad.
U heeft er expliciet voor gekozen niet bij T-mobile zelf, maar bij GSMweb een abbo af te sluiten. Ga dan ook eerst naar hun toe, zij dienen jou een toestel te leveren. T-mobile gaat in dit geval alleen over het netwerk.