LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
marlboroguy

T-Mobile

Ongelezen bericht door marlboroguy »

Op 11-02-2010 mijn vrouw overleden en waren niet getrouwd maar woonden al 17 jaar samen.
Al jaren hebben we T-mobile ook na beëindigen van contracten altijd een nieuwe
contract genomen met nieuwe telefoon.
zoals het wel is gaat in het leven je neemt een abbo en denkt er niet over na op wiens naam je de contracten afsluit.
Ik heb 3 contracten 1 voor mij zelf mijn vrouw en mijn zoon.
Ik T-mobile gebeld met een onmogelijk vraag of het mogelijk is om de abbo van mijn vrouw te beëindigen en als het niet kon of dan het contract kon worden samen gevoegd met 1 van andere langstlopende contract zodat dan toch het nummer en contract kon worden beëindigd.
Als ik het nummer zelf zou gebruiken naar vrienden of familie komt toch haar naam
op de display te staan als ze dat niet gewijzigd hebben.
Ze heeft maar een contract van 27,50 wat eindigt juli 2011 en heb ook een contract wat eindigt december 2011 .
Even wachten meneer ik ga het voor U na vragen, helaas meneer ik heb het gevraagd naar hogere kringen U kunt alleen het nummer veranderen.
Natuurlijk snap ik dat maar wat moet ik met 2 telefoons op zak of met 2 telefoons dezelfde mensen te bellen.
Maak van 2 contracten gewoon 1 contract en tel de kosten bij elkaar op en pak
het contract wat december 2011 pas afloopt. voor mij part geeft je me de helft extra van de bel minuten,nee Meneer het staat op Uw naam en U moet het nummer maar veranderen.
Zo'n groot bedrijf waar je nog niet met een simpele vraag en oplossing niet mee aan hoef te komen om dat er regels en contracten zijn.
Een beetje begrip kunnen ze er niet opbrengen schaamteloos en wel een hele koude douche.
Ik bedenk me nog wel 6 keer eer mijn nieuwe contract een T-mobile contract zal worden.
Gefeliciteerd T-Mobile weer een klant kwijt in December 2011

Yme

Re: T-Mobile

Ongelezen bericht door Yme »

Je hebt 3 contracten bij T-Mobile die op jouw naam staan. Wie er gebruik van maakt is niet belangrijk voor de provider zolang de eigenaar, jij dus, er maar voor zorgt dat de rekeningen betaald worden. Jij bent verantwoordelijk voor deze contracten en dat er 1 contract door omstandigheden niet meer gebruikt wordt is niet de verantwoordelijkheid van T-Mobile. Dit zal bij andere providers niet anders zijn. Dit komt misschien wat cru over maar zo is het nu eenmaal.

Dat 2 contracten niet kunnen worden samengevoegd vind ik niet zo vreemd. Het zijn immers 2 verschillende aansluitingen. Dat ze allebei op jouw naam staan doet er niet toe. Zeg wel alvast het contract op dat je vrouw gebruikt heeft zodat je daar na juli 2011 ook echt vanaf bent.

Ik begrijp dat je wel het telefoonnummer kunt laten veranderen. Zijn hier kosten aan verbonden? Als het gratis is dan zou ik dat doen en rondvragen of iemand anders het contract wil overnemen.

marlboroguy

Het gaat niet om contracten of om geld het gaat om de begrip of medewerking voor een oplossing.
wat moet ik met 2 telefoons op zak met 2 verschillende nummers.
maak gewoon 1 contract met 1 bedrag en maakt niet uit als dat contract opnieuw zou moeten ingaan.
gewoon iets simpels van 2 dingen 1 maken ik hoef er niet beter van te worden en T-mobile hoef er niet slechter van te worden.
En ja ik kan het nummer wijzigen maar zit ik toch met 2 telefoons.
Voor een bedrijf moet dat toch niet zo moeilijk zijn

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Als je iets niet gedaan kan krijgen op de manier die jij voor ogen hebt dan heb je twee keuzes. Je kunt gaan zitten mokken, daar heb je alleen jezelf mee, of accepteren dat het niet op jouw manier kan en zoeken naar een andere oplossing. Ik probeer alleen maar met je mee te denken. Jammer dat je mijn advies niet goed hebt gelezen.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

een contract is een overeenkomst op zich, 2 contracten zijn 2 overeenkomsten. lijkt mij op zich heel logisch dat het niet mogelijk is om deze beide samen te voegen tot 1.

Maar even een vraag van mijn kant, je eigen contract loopt tot december 2011, dat betekent dat het in december 2009 ingegaan is, dat is 6 weken geleden. Wist je toen nog niet dat je maar met 1 contract verder wilde gaan? dan had je dat beter bij je vernieuwing kunnen doen. Heb ik zelf ook gedaan met nummerbehoud. Het nummer wat je wilt houden kunnen ze dan overzetten naar het contract wat het langste loopt en het contract bij het nummer wat je wilt houden beeindigen ze dan. Dat was makkelijker geweest.

marlboroguy

Quote:
( Maar even een vraag van mijn kant, je eigen contract loopt tot december 2011, dat betekent dat het in december 2009 ingegaan is, dat is 6 weken geleden. Wist je toen nog niet dat je maar met 1 contract verder wilde gaan? dan had je dat beter bij je vernieuwing kunnen doen.)

Antwoord:

Dan heb je niet geheel het verhaal gelezen mijn vrouw is 7 dagen geleden overleden en hoe kan je zoiets voor spellen dat zo iets gebeurt.

Dan nog even dit 3 dagen geleden een mooi boeketje gekregen van T- Mobile met de Tekst Excuses voor het ongemak.

Wat ik niet verwacht had en toch een heel mooi gebaar vind en ze daar hartelijk voor bedankt.
En laat het probleem gewoon rusten en gebruik het kaartje niet tot einde contract

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

excuses van mijn kant, heb je verhaal niet goed gelezen. :oops: gecondoleerd

Gesloten