Hallo,
Hopende dat iemand van jullie mij verder kan helpen.
Sinds Mei 2009 ben ik klant van T-Mobile, Dat wil zeggen abonnement klant, voorheen was ik prepaid OOK bij T-Mobile.
7 Mei 2010 liep mijn contract af.
Ik heb dit opgezegd en ook netjes een brief gekregen dat het bevestigd was.
Echter kwam ik toch weer een leuke aanbieding van T-Mobile tegen op hun eigen site.
Dit ging over 150 minuten bellen & 100 smsjes per maand.
Ik heb op bestellen geklikt en een paar minuten later was het allemaal bevestigd.
Ik mij van geen kwaad bewust en dacht dat het in orde was.
Ik hoorde niets, dit was op 4 mei.
Op 6 mei heb ik even contact gehad hoe het ging ivm het beindiging en nummerbehoud.
Nee het is allemaal in orde.
Vervolgens kijk ik gisteren mijn factuur na en kom tot de conclusie dat ik een heel ander abonnement gekregen heb dan daadwerkelijk besteld.
Namelijk 90! belminuten OF 90 Smsjes.
Dus bellen met T-Mobile hoe dat zit.
Nee, de vrouw van de klantenservice ging NIET met mij in discussie het 150+100 bestond helemaal niet!!!!
Nou, neergelegd en gaan zoeken, maar het bestond dus WEL.
Wederom terug gebeld maar ze konden mij niet helpen.
Sterker nog, zij wilden mij niet helpen daar ik dit abonnement (90 belminuten OF smsjes) zelf heb afgesloten.
GEEN fout van T-Mobile maar van mijzelf.
Wilde ik toch 150 Belminuten EN 100Smsjes zou ik 10 euro per maand EXTRA betalen.
Nu mijn vraag,
Ik heb via de website van T-Mobile het 150+100 afgesloten maar iets anders gekregen.
Mijn abonnement is pas 3 dagen ingegaan en ik heb NIETS meer ondertekend.
T-Mobile is nogal asociaal aan de klantenservice en aan de service desk in de winkel vanmiddag was dat niet veel beter.
Nee sterker nog: T-Mobile was niet blij met mij als klant!!!!
Hoe zit het met mijn contract?
T-Mobile wil mijn contract niet aanpassen terwijl ik 1000% zeker weet dat ik 150+100 heb afgesloten.
Daar dit ook mijn vorige abonnement was en ik hier eigenlijk al te weinig aan had, daar ik iedere maand 10€ boven mijn bundel zat.
Wat zijn mijn rechten?
Kan ik dit abonnement opzeggen?
Moet T-Mobile mij tegenmoet komen?
KOrtom:
Wie kan mij helpen met meer informatie OF heeft hetzelfde gehad en hoe is dit opgelost?
Hopende helpt iemand mij want ik ben langzaam ten einde raad.
Met 90 belminuten OF 90 smsjes kom ik zeker niet uit en zeker niet voor het bedrag van 7,50,daar ik dit eerst voor 150+100 betaalde.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Niki
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
Re: T-Mobile
De vraag is: heb je dit zwart op wit ?Dit ging over 150 minuten bellen & 100 smsjes per maand.
Ik heb op bestellen geklikt en een paar minuten later was het allemaal bevestigd.
-
Yuca-Storm
Nee,
Via internet heb ik alleen een bevestiging gekregen waarin stond dat ik een relax 15 abonnement kreeg.
Ik heb dit verder niet na gekeken daar ik ervanuit ging als ik op internet een aanbieding zie staan en op bestellen klik dat ik dan ook die aanbieding krijg.
Dit is schijnbaar niet het geval geweest.
Dus nee, ik heb het helaas niet zwart op wit.
Dus het is hun woord tegen het mijne natuurlijk waarbij ik aan het korste eind trek.
Via internet heb ik alleen een bevestiging gekregen waarin stond dat ik een relax 15 abonnement kreeg.
Ik heb dit verder niet na gekeken daar ik ervanuit ging als ik op internet een aanbieding zie staan en op bestellen klik dat ik dan ook die aanbieding krijg.
Dus het is hun woord tegen het mijne natuurlijk waarbij ik aan het korste eind trek.
Een relax-15 is een abonnement met 90 minuten OF 90 smsjes per maand voor 7,50. Als dat is wat T-mobile je bevestigd heeft en je hebt daar verder niet op gereageerd, wat wil je dan bij T-mobile claimen ?Yuca-Storm schreef:Nee,
Je moet of hopen op coulance van T-mobile of accepteren dat dit het is..
Zij hoeven niets en je hebt niets in handen om je gelijk te bewijzen. Vanzelfsprekend trek je dus aan het kortste eind als je het erop aan laat komen.
-
Yuca-Storm
Maar er staat dus niet dat er 90-90 was..
Er staat alleen:
Relax 15.
Meer niet.
En ik ging er dus vanuit dat, dat hetgene was ik besteld had.
Kijk,
als je op internet bent en je ziet een aanbieding en klikt op : BESTELLEN..
Ga ik ervanuit dat ik ook datgene bestel, en niets anders.
Maar in die bevestiging van hun staat NIETS over de belminuten.
Daarbij heb ik geen contract ea. gezien.
Helemaal niets!!
Er is zelfs niet eens telefonisch contact geweest om eventueel het ea. te bespreken,
Hetgeen ik wel jaren geleden bij andere providers heb gehad.
Er staat alleen:
Relax 15.
Meer niet.
En ik ging er dus vanuit dat, dat hetgene was ik besteld had.
Kijk,
als je op internet bent en je ziet een aanbieding en klikt op : BESTELLEN..
Ga ik ervanuit dat ik ook datgene bestel, en niets anders.
Maar in die bevestiging van hun staat NIETS over de belminuten.
Daarbij heb ik geen contract ea. gezien.
Helemaal niets!!
Er is zelfs niet eens telefonisch contact geweest om eventueel het ea. te bespreken,
Hetgeen ik wel jaren geleden bij andere providers heb gehad.