LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile - Valse voorwenselen...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Michel_van_Eunen

T-Mobile - Valse voorwenselen...

Ongelezen bericht door Michel_van_Eunen »

Goeden dag,

Ik voel me zeer benadeed door T-Mobile en wil dit graag aan de kaak stellen. Ik ben oop 2 september 2010 de T-mobile shop binnen gestapt om mijn huidige abonnement te verlengen. Ik koos voor de Iphone 4 met een Relax 300 abonnement. Als klap op de vuurpijl kreeg ik er gratis internet t.w.v. 9,95 per maand bij. Was een actie. Zeer mooie actie en ik was zeer tevreden met deze deal. Wel moest ik 50 euro betalen van te voren als aanbetaling zodat ik de telefoon kon reserveren., dit omdat deze tijdelijk niet leverbaar was. Geen probleem, ik ken het verhaal van de Iphone 4 en begrijp dit helemaal. Een afdruk gekregen met het bewijs van betaling met daarop ook de voorwaarden die ik zou krijgen. Echter kon het abonnement niet afgesloten worden omdat de telefoon zelf daar ook voor nodig was ivm serienummers ofzo...

Vandaag (28-09-10) kreeg ik een telefoontje dat mijn telefoon binnen was en hem op kon komen halen. Helemaal blij! Maar werdt er wel bij verteld dat de actie van het gratis internet niet meer geldig was en ik dus nu 9,95 per maand meet zou moeten betalen! dat is dus 238,80 over de gehele contractduur.

Dat kan toch niet! Ik ben toch naar binnen gegaan daar op 2 september, ze hebben mij een aanbieding gedaan en daar ben ik op ingegaan. Dat zij niet kunnen leveren wat ze me op dat moment willen verkopen is toch niet mijn probleem! ik wil gewoon wat ze mij aanboden, het is niet dat ik mijn afspraken niet na gekomen ben, hun konden toch niet leveren wat ze mij verkochten!!

Sta ik hier in mijn recht of begrijp ik het niet?!?

Michel van Eunen.

GodsSon

Re: T-Mobile - Valse voorwenselen...

Ongelezen bericht door GodsSon »

Mondelinge overeenkomst is lastig te bewijzen. Staat de aanbieding ergens op schrift, dan heb je een kans.

Michel_van_Eunen

Ongelezen bericht door Michel_van_Eunen »

Ja, zoals hierboven staat is alles met handtekening van de verkoopster, datum en stempel op een afdruk die ik mee kreeg in de t-mobile shop...

HTCHenk007

Ongelezen bericht door HTCHenk007 »

Waarom ben je niet voor de I-300 gegaan? Kwalitatief een betere bundel met sneller internet en de belbundel en de sms bundel staan apart dus niet alles uit 1 bundel ??

Gesloten