Half jaar geleden heb ik bij T-Mobile een abbonement afgesloten met daarbij een BlackBerry.. Ik had veel problemen ermee, zoals een batterij die heet werd en vervolgens in no-time op was, mijn scroll-balletje functioneerde niet goed, software bleef vaak hangen, telefoongesprekken kwamen meer dan eens niet tot stand of werden tussentijds ineens afgekapt.. etc etc!
Nu heb ik begin januari de telefoon voor reparatie laten opsturen. Dit zou, omdat het vrij rustig was volgens die jongen in de winkel, ongeveer 2 tot 3 weken duren... U begrijpt het al, ik wacht dus nog steeds! En elke keer als ik ze bel kan T-Mobile mij geen tot weinig info verschaffen behalve dat ze nog 'wachten op een onderdeel' of dat ze 'de aftersales afdeling niet te pakken krijgen en dus geen info hebben, maar die afdeling kan mij op verzoek wel binnen 10(!) werkdagen terug bellen...'.
Is er hier iets wat ik kan doen om dit sneller te laten verlopen? Of heb ik als klant recht op een nieuw product of iets van die aard na een bepaalde tijd? Want ik schaf een product in combinatie met een abbonement aan speciaal voor die telefoon, maar kan er vervolgens geen gebruik van maken!!!
Iemand suggesties, tips of reacties??
Groetjes Barry
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile: 'Van het kastje naar de muur'
Re: T-Mobile: 'Van het kastje naar de muur'
mijn ervaring is dat een blackberry reparatie toch al gauw 6 tot 8 weken duurt. is al eens eerder een topic over geweest. blackberry wordt niet gerepareerd door het vaste reparatiebedrijf dat voor tmobile werkt daar door blackberry in londen geloof ik.
dus 2 a 3 weken kan je wel vergeten.
dus 2 a 3 weken kan je wel vergeten.
-
T-Mobile Webcare
Re: T-Mobile: 'Van het kastje naar de muur'
Beste Barry-tje,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- het forum waarop je gepost hebt;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet
T-Mobile Webcare
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- het forum waarop je gepost hebt;
- je gebruikersnaam van dit forum;
Met vriendelijke groet,
Joey Wernet
T-Mobile Webcare