| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile verdubbeld u beltegoed
T-Mobile verdubbeld u beltegoed
Ik kreeg deze week een SMS je van T-mobile. Waardeer op van 7 t/m 10 juli en T-Mobile verdubeld dat beltegoed!!!
Vervolgens kom ik erachter dat bij het Kruidvat en de Trekpleister T-Mobile er al dagen uitligt.
Ook op de website kun je niet inloggen om opheldering te vragen.
Wat een Flop en een klantenoplichterij.
Vervolgens kom ik erachter dat bij het Kruidvat en de Trekpleister T-Mobile er al dagen uitligt.
Ook op de website kun je niet inloggen om opheldering te vragen.
Wat een Flop en een klantenoplichterij.
-
T-Mobile Webcare
Re: T-Mobile verdubbeld u beltegoed
@ger1973
Vervelend dat je geen opwaardeerbon kunt aanschaffen in de door jouw genoemde winkels. Het is ook mogelijk om je beltegoed op te waarderen via de T-Mobile website. Waardeer je prepaid tegoed op in de periode van 7 t/m 10 juli en dan verdubbelen we jouw 1e opwaardering binnen 3 dagen.
Je geeft ook aan dat je niet kunt inloggen op My T-Mobile. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan nakijken of er iets mis is met jouw My T-Mobile account?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Vervelend dat je geen opwaardeerbon kunt aanschaffen in de door jouw genoemde winkels. Het is ook mogelijk om je beltegoed op te waarderen via de T-Mobile website. Waardeer je prepaid tegoed op in de periode van 7 t/m 10 juli en dan verdubbelen we jouw 1e opwaardering binnen 3 dagen.
Je geeft ook aan dat je niet kunt inloggen op My T-Mobile. Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat ik kan nakijken of er iets mis is met jouw My T-Mobile account?
Graag de volgende gegevens in je e-mail vermelden: je naam, je adres, je geboortedatum en 06 nummer. Zou je een link naar jouw bericht willen meesturen, zodat ik je bericht terug kan vinden? In het onderwerp 't.a.v. Richard & Cindy' vermelden.
Cindy
T-Mobile Webcare
Ik heb bij aankoop van een T mobile prepaid beltegoed nog van ze te krijgen, zie niks.
10 euro.
ze verkopen zogenaamd met 15 euro beltegoed maar er zit maar 5 euro op , je hoort niks van ze. dag 10 tje.
10 euro.
ze verkopen zogenaamd met 15 euro beltegoed maar er zit maar 5 euro op , je hoort niks van ze. dag 10 tje.
Zoals te lezen valt in de beschrijving van je prepaid kaart moet je je aanmelden voor het spaarprogamma T-Mobile speciaal.
Je krijgt dan 222 punten waarmee je 10 euro beltegoed kan cashen.
Daarna kan je gewoon door sparen voor o.a. gratis beltegoed!
Daarna kan je gewoon door sparen voor o.a. gratis beltegoed!
atesli
dank je wel had mij al geregisteerd maar dit vergeten:-)
dank je wel had mij al geregisteerd maar dit vergeten:-)
Kan enkele dagen duren nadat je aangemeld bent, heb je je ook aangemeld voor het tariefplan bonus sms?
Je bel en sms tarief is dan een stuk lager en na opwaardering van 10 euro gratis de maand erop 300 SMSjes
Je bel en sms tarief is dan een stuk lager en na opwaardering van 10 euro gratis de maand erop 300 SMSjes
okee dank je zal eens allemaal doorlezen op die site.
Zou hem zeker omzetten, sms kost dan maar 12 cent i.p.v. 23
Veel plezier
https://www.t-mobile.nl/prepaid/prepaid-standaard
Veel plezier
https://www.t-mobile.nl/prepaid/prepaid-standaard
bedankt voor de tips atesli.
Kan elke klant daar gebruik van maken? Heb geen sms-je gekregen. Geldt het ook voor beltegoed gekocht bij het station bijv.?
er staan nou 222 punten , wanneer krijg je je beltegoed dan?
Die kan je in de online winkel inwisselen voor beltegoed. Even zoeken dan zie je het vanzelf. Succes 
berend12 schreef:Die kan je in de online winkel inwisselen voor beltegoed. Even zoeken dan zie je het vanzelf. Succes
dank je, dan ga ik daar achteraan.
maar hoe weet de winkel dan dat het klopt?
toch eigenlijk raar dat je daarvoor naar een winkel moet waarom niet gewoon bij je telefoon opwaarderen?
Laatst gewijzigd door ciske op 10 jul 2011 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MADgirl_NL
Ik heb deze week online een BlackBerry Prepaid gekocht. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, maar dat is niet goed gegaan. De provider werd niet herkend, terwijl ik het van T-mobile naar T-mobile BlackBerry Prepaid omgezet wilde hebben.
Daarnaast stond er toen ik de simkaart kocht, dat ik de eerste 6 maanden gratis internet zou ontvangen. Ik heb alles gekopieerd wat er op de website stond, voordat ik het ging kopen (zie onderaan bericht). Ik heb netjes met €15 opgewaardeerd en een SMS ontvangen dat ik gratis internet zou krijgen als ik "BB" naar 1616 zou smsen. Vervolgens krijg ik als reactie: "Het spijt ons, je komt niet in aanmerking voor deze actie. Mvg, T-mobile". Nou, lekker is dat dan!!! Nu gaan alle internet kosten via mijn beltegoed af wat ik net heb opgewaardeerd. Ik wil wel graag nog in aanmerking komen voor de beloofde 6 maanden gratis internet + BB diensten. Als ik wist dat het zo moeilijk zou gaan, had ik allang een BlackBerry Prepaid bij Vodafone gehaald!!! Ik heb ook geen SMS ontvangen dat ik volgende maand 300 gratis smsjes zal ontvangen. Tevens heb ik €15 in de actie periode opgewaardeerd, dus hoor €30 ipv €15 te ontvangen, is ook niet gebeurd!
1) Wanneer en hoe krijg ik de beloofde 6 maanden gratis internet?
2) Hoe weet ik of ik volgende maand daadwerkelijk 300 gratis smsjes krijg?
3) Wanneer wordt mijn beltegoed verdubbeld?
Dit stond vermeld toen ik de BlackBerry Prepaid bestelde:
"De BlackBerry Sim Only
BlackBerry Prepaid
T-Mobile BlackBerry® PrePaid Bonus Sms
• Maximaal € 15,- gratis beltegoed
• De eerste 6 maanden gratis e-mailen, pingen en internetten*
• Speciaal voor BlackBerry® smartphones
• Elke maand 300 gratis sms’jes, al bij 10 euro opwaarderen
Overal online op je BlackBerry®smartphone, zonder abonnement.
T-Mobile BlackBerry Prepaid Bonus Sms is er speciaal voor BlackBerry smartphones. Nu kun je ook zonder abonnement in heel Nederland eenvoudig e-mailen, pingen en internetten.Dit is de eerste 6 maanden helemaal gratis. Bovendien profiteer je automatisch van de voordelen van Bonus Sms. Je belt en sms’t tegen extra voordelige tarieven en als je met minimaal € 10,- opwaardeert, krijg je de volgende maand 300 sms’jes gratis!
* Max. 1 GB dataverbruik"
Met vriendelijke groet,
Kim
Daarnaast stond er toen ik de simkaart kocht, dat ik de eerste 6 maanden gratis internet zou ontvangen. Ik heb alles gekopieerd wat er op de website stond, voordat ik het ging kopen (zie onderaan bericht). Ik heb netjes met €15 opgewaardeerd en een SMS ontvangen dat ik gratis internet zou krijgen als ik "BB" naar 1616 zou smsen. Vervolgens krijg ik als reactie: "Het spijt ons, je komt niet in aanmerking voor deze actie. Mvg, T-mobile". Nou, lekker is dat dan!!! Nu gaan alle internet kosten via mijn beltegoed af wat ik net heb opgewaardeerd. Ik wil wel graag nog in aanmerking komen voor de beloofde 6 maanden gratis internet + BB diensten. Als ik wist dat het zo moeilijk zou gaan, had ik allang een BlackBerry Prepaid bij Vodafone gehaald!!! Ik heb ook geen SMS ontvangen dat ik volgende maand 300 gratis smsjes zal ontvangen. Tevens heb ik €15 in de actie periode opgewaardeerd, dus hoor €30 ipv €15 te ontvangen, is ook niet gebeurd!
1) Wanneer en hoe krijg ik de beloofde 6 maanden gratis internet?
2) Hoe weet ik of ik volgende maand daadwerkelijk 300 gratis smsjes krijg?
3) Wanneer wordt mijn beltegoed verdubbeld?
Dit stond vermeld toen ik de BlackBerry Prepaid bestelde:
"De BlackBerry Sim Only
BlackBerry Prepaid
T-Mobile BlackBerry® PrePaid Bonus Sms
• Maximaal € 15,- gratis beltegoed
• De eerste 6 maanden gratis e-mailen, pingen en internetten*
• Speciaal voor BlackBerry® smartphones
• Elke maand 300 gratis sms’jes, al bij 10 euro opwaarderen
Overal online op je BlackBerry®smartphone, zonder abonnement.
T-Mobile BlackBerry Prepaid Bonus Sms is er speciaal voor BlackBerry smartphones. Nu kun je ook zonder abonnement in heel Nederland eenvoudig e-mailen, pingen en internetten.Dit is de eerste 6 maanden helemaal gratis. Bovendien profiteer je automatisch van de voordelen van Bonus Sms. Je belt en sms’t tegen extra voordelige tarieven en als je met minimaal € 10,- opwaardeert, krijg je de volgende maand 300 sms’jes gratis!
* Max. 1 GB dataverbruik"
Met vriendelijke groet,
Kim
Ciske, kijk even op de website dan moet je het kunnen vinden.
ben al steeds aan het kijken , bedankt zoek weer effe verder.berend12 schreef:Ciske, kijk even op de website dan moet je het kunnen vinden.
bedoel je in de winkel die je krijgt als je de postcode invult? ik snap er niet veel van
@ Ciske klik op catalogus dan extra voordeel dan kortingen.
Daar kan je je 222 punten inwisselen.
atesli schreef:@ Ciske klik op catalogus dan extra voordeel dan kortingen.
dank je atesli, zal zo kijken , en ook berend 12 bedankt.
-
T-Mobile Webcare
@ciske
Mooi dat het gelukt is met de hulp van atesli!
@MADgirl_NL
Je hebt je vraag ook gesteld op het T-Mobile Forum. Je ontvangt daar nog een reactie op.
Cindy
T-Mobile Webcare
Mooi dat het gelukt is met de hulp van atesli!
@MADgirl_NL
Je hebt je vraag ook gesteld op het T-Mobile Forum. Je ontvangt daar nog een reactie op.
Cindy
T-Mobile Webcare