Dat je wordt afgesloten?
Probeer het anders hier op te lossen:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t ... 3ada4d7ec1
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
Met storneren verstoort u processen die veelal automatisch verlopen. Dat moet dan weer met de hand hersteld worden en daar kan het mis gaan. Ook al omdat het abonnementsgeld gestorneerd wordt, terwijl u teveel betaalt voor een reeds afbetaalde telefoon. Mogelijk weet de ene medewerker dan weer niet wat de andere toegezegd heeft, kortom het risico bestaat dat het probleem groter wordt dan kleiner.
Hopelijk leest de T-Mobile klantenservice dit topic ook en kan ze een en ander snel corrigeren.
Hopelijk leest de T-Mobile klantenservice dit topic ook en kan ze een en ander snel corrigeren.
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
Dreigen met de geschillencommissie helpt soms ook. Een bedrijf moet een medewerker erheen sturen, wat een hoop geld kost.
Ik denk dat je geen andere opties hebt dan hun in te schakelen.
Ik denk dat je geen andere opties hebt dan hun in te schakelen.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
Als je storneert, kun je niet meer naar de geschillencommissie.
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
Hi Jose2501,
Graag kom ik persoonlijk met je in contact aangaande je bericht. Kun je mij een privébericht sturen?
Dank alvast.
Graag kom ik persoonlijk met je in contact aangaande je bericht. Kun je mij een privébericht sturen?
Dank alvast.
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
* schopje omhoog, zodat José dit ziet *
Re: T-mobile weigert foute factuur te corrigeren
Als tmobilenl een pb stuurt aan Jose2501, zou dat een manier zijn om persoonlijk in contact te komen?