| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile weigert ringtone door te sturen
-
BorDeWolf1
T-Mobile weigert ringtone door te sturen
Hallo.
Ik heb vorige week via de Samsung site een ringtone besteld en netjes via de opgegeven metode proberen te verkrijgen.
Na ruim 10 minuten was deze nog steeds niet ontvangen.
Ik heb hier voor contact opgenomen met de site en kreeg van hun het volgende bericht.
Ik weet niet wat verder te doen omdat ik er van uitga dat ik betaald heb en dus mijn geld kwijt ben.
Ik ben wel verder met de ringtone leverancier bezig om het verlangde alsnog te ontvangen.
Extra info:
mijn abbo loopt via Scarlet en die gebruiken het T-Mobile netwerk en ik weet dat mijn sim kaart ook van t-mobile afkomstig is met een scarlet opdrukje.
Ik heb vorige week via de Samsung site een ringtone besteld en netjes via de opgegeven metode proberen te verkrijgen.
Na ruim 10 minuten was deze nog steeds niet ontvangen.
Ik heb hier voor contact opgenomen met de site en kreeg van hun het volgende bericht.
Ik heb zo juist gebeld gehad met de klantenservice van T-Mobile en krijg van hun te horen dat zij zonder opgave van reden dit soort berichten kunnen tegen houden.We kunnen inderdaad zien dat je een bestelling hebt gedaan.
Echter worden de retourberichten (met daarin ook de ringtone) door T-mobile tegen gehouden.
Wij kunnen niet zien waarom T-mobile deze berichten niet naar je telefoon door stuurt.
Hiervoor dien je contact op te nemen met T-mobile.
Ik weet niet wat verder te doen omdat ik er van uitga dat ik betaald heb en dus mijn geld kwijt ben.
Ik ben wel verder met de ringtone leverancier bezig om het verlangde alsnog te ontvangen.
Extra info:
mijn abbo loopt via Scarlet en die gebruiken het T-Mobile netwerk en ik weet dat mijn sim kaart ook van t-mobile afkomstig is met een scarlet opdrukje.
-
stofzuigertje
Re: T-Mobile weigert ringtone door te sturen
T mobile heeft problemen met grote pakketten doorsturen.
Dus via PC op telefoon zetten is dan beter.
Andere netwerken hebben minder problemen.
Als ik foto wil sturen mag deze via T mobile ook niet te groot zijn...
Dus ik vermoed dat ze op te grote bestanden filteren maar weet het niet 100% zeker...
Dus via PC op telefoon zetten is dan beter.
Andere netwerken hebben minder problemen.
Als ik foto wil sturen mag deze via T mobile ook niet te groot zijn...
Dus ik vermoed dat ze op te grote bestanden filteren maar weet het niet 100% zeker...