LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile zuid oost Drente, kan vaak niet bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paultje

Re: T-mobile zuid oost Drente, kan vaak niet bellen

Ongelezen bericht door Paultje »

@ Maribelle

Even een rectificatie: Op het moment dat ik reageerde op jou probleem, was de reactie van jou op het artikel van Pommeltje er nog niet. Je hebt geen handleiding???

Kijk eens op internet voor de handleiding van je telefoon. (kijk op de internetsite van je provider, misschien heeft deze handleidingen)

Welke telefoon heb je??? Misschien kan ik je dan goed vertellen hoe je het moet doen!

Groeten Paultje

Maribelle

Ongelezen bericht door Maribelle »

Welke telefoon heb je??? Misschien kan ik je dan goed vertellen hoe je het moet doen!
Dag Paultje,

Jij en Pommetje reageren wel snel hoor :oops: :oops: .
Ik heb een Nokia, eentje met een kleurenschermpje.
Meer staat er ook niet op, ja D2 of zoiets??

Groetjes van Maribelle.

Hendrik J

Ongelezen bericht door Hendrik J »

Help Help, mijn telefoon weg!!!!!! :?

Ik was gisteravond aan het zwemmen en ben nu mijn telefoon kwijt??
Ben er vandaag weer geweest om te zoeken, weg ver.........me.
Wat moet ik nu verder doen, heb de Politie al gebeld.
Ik had hem nog maar net en nog niet verzekert.

Hoe kan ik straks weer bellen. :x :x

Henke

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

@ Maribelle

Jaja...

Ga in je menu naar instellingen >>> vervolgens Gebruiksopties >>> vervolgens netwerkinstellingen >>> Vervolgens Netwerk zoeken handmatig en dan klik je op T-Mobile Nl (Ben NL).

Ik wee tniet of jou menu ook zo inelkaar zit als een Nokia 8210 dus...
Ik zou zeggen ga anders maar naar de winkel waar je je toestel hebt gekocht! Zullen ze geen enkel probleem vinden om dit even voor je te fixen.

BTW: D2 is het Duitse Vodafone!

Hoop je hiermee van dienst te zijn!

Paultje

Maribelle

Ongelezen bericht door Maribelle »

Bedankt voor je uitleg Paultje, ik zal het eerst zelf proberen (tenmiste als ik niet iets fouts doe).
Je moet hier toch wel véél verstand van hebben, deze techniek zegt mij totaal niets.
Ik ben dan ook heel blij met deze lieve reactie's.
Wie is PommetjeH dan??, is hij van T-mobile, ik las hier ergens over.
Wel lief dat hij je dan zo wil helpen, ik zou mij anders ook geen raad meer weten!!.

Paultje heel erg bedankt, groetjes Maribelle

jmdv

Ongelezen bericht door jmdv »

Geachte bezoekers, ik ben er ook nog :!: :!: :D

Groeten Joop :oops:

gertkel

Ongelezen bericht door gertkel »

Ik was gisteravond aan het zwemmen en ben nu mijn telefoon kwijt??
Ben er vandaag weer geweest om te zoeken, weg ver.........me.
Wat moet ik nu verder doen, heb de Politie al gebeld.
Ik had hem nog maar net en nog niet verzekert.
Hendrik J.

Je moet onmiddelijk je provider bellen en het nummer laten blokkeren. Het is mijn zoon ook overkomen en heeft nu niets meer, zelfs geen goed advies!!!

NB. Je krijgt misschien een leuk aanbod van de Provider (coulange), dit omdat ze met je meeleven. :D

Groeten Gert

Hendrik J

Ongelezen bericht door Hendrik J »

Toen ik met mooi weer een eind ging rijden, ging ineens mijn scootmobiel stuk en kon ik niet meer verder. Ik pakte mijn telefoon en kon dus ineens ook niet meer bellen, ik heb ongeveer 4 uur gewacht op hulp.
Dag Klaas

Volgens mij kennen we elkaar, je woont volgens mij in die grote boederije aan het lange kanaal. Zit jij nog steeds met die telefoon te knooien. Ik hoorde, wat er gebeurd was van Tienus van dikke Anne en ik vond dit wel erg machtig. Maar je bent er goed vanaf kommen.

De ballen Henke

!! Ron

Ongelezen bericht door !! Ron »

Enkele weken geleden een GSM aangeschaft bij een telefoonshop te Emmen. Nu gebruik ik hem o.a. voor mijn werk en kom tot de ontdekking dat ik op sommige plekken totaal geen verbinding kan krijgen. Ook wanneer ik bij klanten thuis ben kan ik soms moeilijk bellen en vallen de moeilijke kontakten ook nog eens weg. Wat kan ik hieraan doen??
@ jmdv

Ik heb het verhaal van jouw doorgenomen en dit is toch allemaal erg vervelend. :(

Je kunt via een klachtenbrief, de provider op de hoogte stellen of, wat ik vanavond hoorde bij Kassa (Vara), de verkoper aanspreken op zijn garantieverplichting.

De verkoper van het produkt, de shop in Emmen, is in eerste instantie aanspreekbaar als je een probleem hebt met je produkt.

Volgens de nieuwe consumentenwet zijn er ook enkele zaken veranderd, zaken die ten gunste van de consument zijn. :lol:

PS. Vanavond op TV, Vara, over de getoonde coulange T-mobile, ten aanzien van een stukke telefoon. Ze kreeg wel een nieuwe telefoon, maar helaas niet van haar provider. :shock:

Wens je succes, Rudy

*Piettrucker*

Ongelezen bericht door *Piettrucker* »

@ Maribelle

Kijk even in de handleiding van je toestel hoe je je telefoon handmatig op T-Mobile vast zet. De reden waarom hij nu af en toe over gaat op het duitse netwerk staat al aleders op dit forum beschreven.
Ik las dit, hoe is het mogelijk, Pompertje schrijft niet alleen goed, maar reageerde nu ook goed!!

TOP, groeten Piet

spuit11

Ongelezen bericht door spuit11 »

De internetprovider ook van T-mobile??????

PS. Ik niet!! :lol:

BijdePoot

Ongelezen bericht door BijdePoot »

Het is hier bijna net zo stil als bij het gebruik van T-mobile netwerk, bij het callcenter is dat wel anders. :mrgreen:

Gesloten