LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T_mobile activatie/rekeningen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
keessie

T_mobile activatie/rekeningen

Ongelezen bericht door keessie »

hallo beste mensen,

Ik zou graag willen weten of er meer mensen zijn die problemen hebben met T-mobile, dit in de vorm van Rekeningen of de activatie, hier bedoel ik mee dat iemand afgesloten wordt door onvolledige activatie, na een week pas weer kan bellen, vervolgens weer afgesloten worden met de melding, u hebt te veel gebeld, wij willen een borg van 200.- , en bij incasso wordt je ook nog eens heel slecht behandeld.

ik zou hier graag een reactie op zien.

K.

Scummie

Re: T_mobile activatie/rekeningen

Ongelezen bericht door Scummie »

Bij activatie kan het gebeuren. Dan is de fax van dealer naar T-mobile niet goed aangekomen. Dat kan nou eenmaal gebeuren!

Dat je afgesloten bent omdat je teveel gebeld zou hebben.. is voor jou veiligheid en dat van het bedrijf. Beter voorkomen dan genezen!

louisa. Dutchtone kan "b

Ongelezen bericht door louisa. Dutchtone kan "b »

Weten jullie dat Dutchtone mobiele nummers die geporteerd zijn = behouden zijn, niet kunnnen bereiken?

Ik ben van O2 naar Ben overgegaan, met nummerbehoud. Ik kan geen telefoontjes ontvangen van vrienden met een Dutchtone abbonement. Dutchtone erkent dit sinds 26 februari en legt de schuld bij Ben "onze poort gaat open, die van Ben niet". En Ben zegt natuurlijk dat het aan dutchtone ligt. Nu heb ik een melding ervan gemaakt bij Ben, die het door heeft gestuurd naar hun technische afdeling. Je moet wel 3 dutchtone-nummers kunnen doorgeven hiervoor.

m

Ongelezen bericht door m »

het is niet voor mijn nummer, maar voor die van meerdere klanten van mij, uit interne bronnen bij t heb ik vreemde info verkregen.........
*scummie jij werkt vast bij T, ik werk bij een andere T*

Kub

Ongelezen bericht door Kub »

Keessie ik heb exact dezelfde problemen op dit moment zoals je die beschrijft.Heb een week moeten op activatie en kort daarna werd er 300 euro voorschot geeist.

m

ik heb het een paar keer op kunnen lossen, maar het is doorzeuren bij verschillende afdelingen, bij sommige klanten snap ik en sta ik achter T-mobile maar in andere gevallen is 't niet gelukt...

Ikook

Ongelezen bericht door Ikook »

Ik ben een tijdje geleden ook afgesloten omdat ik voor 250 euro in iets meer dan een week gebeld zou hebben. Was in eerste instantie ook ontzettend kwaad. Er werd een voorschot gevraagd, die ik niet betaald heb. Tot de rekening kwam en toen was ik eigenlijk wel blij. Ik moest iets van 270 euro betalen. Ik kon dat net betalen, maar als ik zo doorgebeld had was het meer dan 1000 euro geworden. Ik heb T-mobile maar even gebeld en mn excuses aangeboden voor mn reactie in eerste instantie en heb ze bedankt!

Kub

Ikook je weet toch wel wat je hebt gebeld.Word je betaalt om dit soort dingen hier te schrijven.
het is gewoon puur oplichterij

?

Ongelezen bericht door ? »

Kub, heb jij interesse om op de Preventel lijst te komen? In dat geval krijg je nl geen enkel abo meer, omdat je als wanbetaler staat geregistreerd.

Natuurlijk wil je dat niet. Daarom doen providers dit. Als een klant (heel) veel belt, vragen ze een voorschot om te voorkomen dat je later in betalingsproblemen komt. Kun je pissig over zijn, maar het logisch en begrijpelijk.

En nee, ik wordt niet betaalt om dit hier neer te zetten. Dat jij dat bij iemand anders suggereert vind ik persoonlijk diep triest.

Kub

Ik bel inderdaad veel.Ik heb bij BEN een 300 abo.En nadat ik de 1200(60 euro)sim-only abo van T-mobile zag dacht ik die ga ik nemen naast mijn bestaande abo van 300 want dan is het voor mij voordeliger.Nadat ik mijn nieuwe abo had afgesloten werden mijn gesprekken ook meteen geblokkeerd en ik moest bellen voor activatie.nou zo gezegd zo gedaan.na 8 dagen wachten eindelijk geactiveerd.En je raad het al na 5 dagen weer afgesloten en waarom???Ik heb zogenaamd voor 300 euro gebeld.Omdat ik weet dat ik dat niet heb gedaan ben ik zo gefrusteerd.Als ze nou zeggen hey betaal effe 300 als borg dan zou ik dat wel doen maar zij zeggen dat ik voor 300 euro en misschien meer heb gebeld buiten mijn bundel van 20 uur.En als er een of ander persoon hier verschijnt om te vertellen dat dat niet waar word ik inderdaad boos.

Ikook

Nou ik weet niet hoeveel jij verdient, maar ik hou niet genoeg over om 1000 euro per maand aan telefoonrekeningen te betalen. En al verdiende ik wel zoveel, dan wist ik nog wel leukere dingen met dat geld te doen!

En nee, ik wordt hier niet voor betaald. Niet iedereen die een andere mening/ervaring geeft als jij is daarvoor ingehuurd hoor!

?

Ongelezen bericht door ? »

Heb je niet toevallig naar het buitenland gebeld? Of in het buitenland gebeld?

Van Delft

Ongelezen bericht door Van Delft »

Ik heb 7 dagen moeten wachten op activatie, na 60 belminuten te hebben opgebeld (na vier dagen). Vervolgens ben ik nu geblokkeerd wegen het bellen van 090- nummers, welke ik zeker weten niet heb gebeld. Of ik even 250 eeuro wil betalen. Ik heb 6 uur gebeld, nimmer 090 nummers en heb een ben enorm (450) abonnement.

Wie heeft hier iets aangedaan? En wat is er aan te doen.

Van Delft

Ikook

Ikook je moet eens leren lezen.Waar zie jij staan dat ik voor 100 euro in de maand bel?Ik zeg dat ik veel bel en dat wil niet meteen 1000 euro te betekenen, maarja ik ga niet eens in discussie met je omdat je er toch niets van snapt.

Van Delft ik heb exact hetzelfde probleem.Ik heb mijn belbundel ook niet eens opgemaakt in 6 dagen en er werd mij ook een voorschot gevraagd.Ook zou ik 0900 nummers hebben gebeld.Het is gewoon nonsens en wat ik heb gedaan is een klachtbrief geschreven(aangetekend anders ontkennen ze dat ze wat van je hebben ontvangen).En als jij echt zeker bent van je zaak moet na een negatief reactie van T-Mobile naar de Geschillencommisie stappen.Ik wacht nog op reactie van T-Mobile

Ikook

Uhm.....lees zelf maar eens!
Ik zei dat IK anders voor 1000 euro gebeld zou hebben.

ennuh....je kan beter gaan sparen voor je hoge rekening want die komt eraan! Wacht daar maar op ipv antwoord op je klachtenbrief. En nee..... dat heb je niet gebeld hahahaha wacht maar gewoon op je rekening hahahahah

m

Klanten van T-Mobile die vinden dat ze ten onrechte afgesloten zijn zoals ik hier boven heb beschreven;

1. Bel de afdelingincasso en noteer naam en afspraak !!!!
2. Neem contact op met RADAR en meldt het probleem
3. Laat een reactie achter op deze forum onder dit onderwerp

Nogmaals; bij een x aantal T-Mobile klanten is het wel terecht en is het een juiste handeling !!!!!!!!!!!1

M

Kub

Ikook helaas zal je vreugde van korte duur zijn want mijn inspanningen werpen zijn vruchten af.Ze beginnen toe tegeven dat ze een foutje hebben gemaakt enz enz.Kijk mensen zoals jij die overzich heen laten lopen die ken ik onderhand wel dus mocht jij ten onrechte een rekening krijgen betaal die dan gewoon effe he...!?

Velthuis

Ongelezen bericht door Velthuis »

Kijk ook eens op TelecomVergelijker (http://www.telecomvergelijker.nl/forum. ... ad_id=1735), alwaar dit zelfde probleem besproken is.

Koos Koets

Ongelezen bericht door Koos Koets »

Daar bleek het te zijn dat die 0900 nummers waardoor de blokkade was begonnen, verkeerd geregistreerde gesprekken met de klantenservice van Tmobile via het gratis nummer 1200 waren! Dit is vast meer voorgekomen! Dus iedereen die 09xx nummers op zn Tmobile factuur heeft moet dat goed nakijken

.

Ongelezen bericht door . »

dus T-mobile maakt ook fouten ???!!

Gesloten