| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tablet actie Samsung en Telfort
-
AAlliiccee
Tablet actie Samsung en Telfort
In december gaat mijn telefoon kapot, dus ik bel mijn provider. Het meisje legt mij uit dat deze telefoon gemaakt kan worden en wat de kosten daarvan zijn. Dat valt best hoog uit, dus vraag ik haar of ik niet beter mijn abonnement kan verlengen en zo een nieuw toestel krijgen. Dit blijkt inderdaad mogelijk en veel goedkoper te zijn. Ik wilde dit keer voor een Iphone gaan, maar het meisje vertelt me dat er een leuke actie is bij de Samsung s5, namelijk dat ik een Samsung Tablet daarbij krijg. Dat klinkt aantrekkelijk, dus ga ik toch voor de Samsung. Een paar dagen later wordt de Samsun s5 al bezorgd. Maar de tablet zit er niet bij. Er zit verder ook geen informatie bij over de tablet. Ik besluit rustig af te wachten, maar als de tablet er na ruim een maand nog niet is, bel ik nogmaals met Telfort. Dan hoor ik ineens dat het om een actie van Samsung gaat en dat ik me digitaal had moeten aanmelden bij Samsung? Ik besluit een klacht in te dienen bij Telfort, maar krijg te horen dat ik het met Samsung moet oplossen. Ik mail Samsung, die mij laten weten dat de periode om online in te schrijven inmiddels al verlopen is. Zelf vind ik dat Telfort in gebreke is gebleven, door mij niet goed in te lichten over hoe ik de Tablet moest verkrijgen. Ik ging bij hun het abonnement aan, in de veronderstelling dat ik via hen de Tablet zou krijgen. Nu ik deze niet heb, wil ik eigenlijk het abonnement cancelen. Sta ik dan in mijn recht?
Re: Tablet actie Samsung en Telfort
Telfort is de afvalberg van KPN en daar kom je altijd bedrogen uit.
Vodafone timmert momenteel aan de weg...
Vodafone timmert momenteel aan de weg...
Re: Tablet actie Samsung en Telfort
ik neem aan dat je niets op papier hebt staan, dat je er een tablet bij krijgt?
ik denk dat je dan niets kunt bewijzen, en dan sta je niet in je recht om een tablet op te eisen.
vindt het wel een slechte service van telfort, om niet uit te leggen hoe je aan een tablet komt
ik snap alleen niet waarom je een maand hebt gewacht met bellen, ik zou na een week al hebben gebeld. dan had je nog kunnen opzeggen of je kunnen aan melden voor de aktie
ik denk dat je dan niets kunt bewijzen, en dan sta je niet in je recht om een tablet op te eisen.
vindt het wel een slechte service van telfort, om niet uit te leggen hoe je aan een tablet komt
ik snap alleen niet waarom je een maand hebt gewacht met bellen, ik zou na een week al hebben gebeld. dan had je nog kunnen opzeggen of je kunnen aan melden voor de aktie