LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tariefsverhoging KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stingray

Tariefsverhoging KPN

Ongelezen bericht door Stingray »

KPN gaat per 1 juni zijn/haar tarieven verhogen, dit is de ideale gelegenheid om onder je contract uit te komen bij KPN. Raadpleeg hun klantenservice voor meer info omtrent het opzeggen van je abonnement.

kpn

Re: Tariefsverhoging KPN

Ongelezen bericht door kpn »

Niet bij alle abo's

Moose

Re: Tariefsverhoging KPN

Ongelezen bericht door Moose »

Kijk maar eens op www.telecomvergelijker.nl en www.tweakers.net daar kun je een hele discussie hierover zien zeker op telecomvergelijker.nl

Alleen KPN Mobile en Flexibel abonnementen.

Succes....

Blaat

Re: Tariefsverhoging KPN

Ongelezen bericht door Blaat »

En ik maar denken dat ze bij KPN een klantenservice hebben...

Las het hele gedoe 3 dagen geleden op telecomvergelijker.nl. Dus ik rende naar mijn rekening en ja, het was waar. KPN zegt dat je tussen 15 mei (bekendmaking van tarieven) en 1 juni (doorvoering van de tarieven) je abonnement wel kon opzeggen. Volgens hun algemene voorwaarden moet je het tijdig opzeggen na uitvoering van de wijziging (dat is 1 juni). WAAROM MAG IK HET DAN NIEEEEEET ??? Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen ? Klantenservice lief aankijken ?

Gesloten