Beste lezers,
Ik heb een toren hoge telefoonrekening van Orange gekregen maar er klopt niets van.
Hen gebeld maar zij zeiden dat het klopte want het stond zo op de sim kaart en daar is niets tegen in te brengen.
Ik heb het nummer gebeld dat vele malen op de rekening vermeld stond en bij mij onbekend is. Ik krijg een vriendelijke stem dat het nummer niet bestaat. Hoe kan dit nou en hoe kan dat nummer op mijn rekening terecht komen??
Verder heb ik nummers 2 of 3 keer gebeld binnen 5 minuten tijd op dezelfde dag. Ik vind het allemaal een beetje vreemd.
Wat voor stappen kan ik ondernemen, want Orange reageert vrij stug en ik kom niet echt verder. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ondervonden, zo ja wat voor stappen hebben jullie ondernomen.
Met vriendelijke groet,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te hoge mobile telefoonrekening (Orange)
Re: Te hoge mobile telefoonrekening (Orange)
OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE AANBIEDER!!!
Een aangetekende brief sturen met alle uitleg erin en nadrukkleijk om antwoord terug vragen!
Een aangetekende brief sturen met alle uitleg erin en nadrukkleijk om antwoord terug vragen!
Re: Te hoge mobile telefoonrekening (Orange)
Hoi Liesje.
Daar ben ik nu ook altijd zo bang voor als je een abonnement hebt van welke provider dan ook! Je moet maar het tegendeel kunnen bewijzen!Erg is dat hoor!
Ik had in de maand Augustus ook zoiets. Ik heb sinds Maart een Orange E 20 free abonnement van hun. Ik had iets van E 69 beltegoed en moest toch die maand E1,60 bijbetalen. Nu weet ik wel dat dit niet te vergelijken is, maar het kan gewoon niet want ik heb een E20 free, en ik bel bijna nooit met dat ding.( Heb nu een beltegoed van E109)
Maar om een aan lang verhaal kort te maken, ik bellen met hun. Ze zeiden zelf ook dat het niet klopte en dat er in die maand een computerfout of storing geweest. Nu klopt mijn rekening wel weer, maar die E 1,60 heb ik niet terug gezien.Dus als mijn kontrakt afloopt, weg ermee en blijf ik lekker weer met oude Telfort prepaid bellen. Heb je alles zelf onder controle.
Nu, ik hoop voor je dat je er uitkomt met hun. Succes ermee!
Loesje.
Daar ben ik nu ook altijd zo bang voor als je een abonnement hebt van welke provider dan ook! Je moet maar het tegendeel kunnen bewijzen!Erg is dat hoor!
Ik had in de maand Augustus ook zoiets. Ik heb sinds Maart een Orange E 20 free abonnement van hun. Ik had iets van E 69 beltegoed en moest toch die maand E1,60 bijbetalen. Nu weet ik wel dat dit niet te vergelijken is, maar het kan gewoon niet want ik heb een E20 free, en ik bel bijna nooit met dat ding.( Heb nu een beltegoed van E109)
Maar om een aan lang verhaal kort te maken, ik bellen met hun. Ze zeiden zelf ook dat het niet klopte en dat er in die maand een computerfout of storing geweest. Nu klopt mijn rekening wel weer, maar die E 1,60 heb ik niet terug gezien.Dus als mijn kontrakt afloopt, weg ermee en blijf ik lekker weer met oude Telfort prepaid bellen. Heb je alles zelf onder controle.
Nu, ik hoop voor je dat je er uitkomt met hun. Succes ermee!
Loesje.