LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te hoge nota kpn

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
boltjebolt

te hoge nota kpn

Ongelezen bericht door boltjebolt »

in mijn kennissenkring zitten 3 mensen die allemaal een nota hebben ontvangen van over de 200 euro terwijl dit normaal niet gebeurd. zijn er meer mensen die ineens te hoge nota hebben ontvangen van de kpn?

Dilbert29

Re: te hoge nota kpn

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Waar komt die hoge nota vandaan dan? Ik bedoel niet dat je teveel belt of zo, maar welke post is er ineens enorm toegenomen ten opzichte van normaal?

boltjebolt

Ongelezen bericht door boltjebolt »

ik heb geen idee bedoel kijk niet in iedereen zijn of haar post natuurlijk kan wel even gaan vragen als ik ze bel.

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Want daaruit kun je dan misschien afleiden waar het probleem ligt. Belt er iemand stiekem met 0900 nummers vanaf die lijn? Is er een fout door KPN gemaakt?

Het kan van alles zijn in principe.

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

TEveel bellen van kennissen onder elkaar?

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Wij hadden bij KPN niets anders... Nummers naar Ghana, Kenia, noem maar op! Zelfs in periodes dat we zelf op vakantie waren! En dan werd er door de KPN gezegd : Iemand heeft vast wel de sleutel ; die zal het wel gedaan hebben!" En er stonden bij ons seksnummers op waarbij er ingebeld werd op ons telefoonnummer! Maar dat nummer waar naartoe werd gebeld was een "gewoon" nummer. Het begon met 0165 ofzo... (ik weet dat dit brabant is..) Wij hebben KPN opgezegd! Dit was de enige oplossing aangezien dit al 2 keer eerder is gebeurd.. We hebben zelfs 0900 enzo af laten sluiten...

Op de vraag of KPN de lijn anders wilde verzegelen gingen ze niet in.. Dat was in strijd met "privacy" ? Nee dat was het niet! Zodra die lijn verzegeld werd, zou duidelijk worden dat die gesprekskosten niet van ons kwamen! We hebben overigens nooit betaald voor die nummers die we niet gebeld hadden (in totaal ruim 700 EURO)

Gesloten