| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] te verwijderen spam
-
Pieter Romein
te verwijderen spam
Vanwege de spam is dit oorspronkelijke onderwerp verhuisd
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 10 jan 2008 19:00, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: te verwijderen spam
Hoe vaak ga je dit nog posten?
En heb je al die andere spam zelf verwijderd of heeft de redactie dat gedaan?
En heb je al die andere spam zelf verwijderd of heeft de redactie dat gedaan?
Heb nu toch echt een mail gestuurd naar de redactie.. Heb er een beetje genoeg van 
-
Pieter Romein
Ik kom op voor de belangen van consumenten met een telefonieprobleem op dit forum.
Het lijkt er op, gezien jullie reacties op mijn topics, dat jullie dat niet wenselijk achten:Wiens belangen dienen jullie?
Het lijkt er op, gezien jullie reacties op mijn topics, dat jullie dat niet wenselijk achten:Wiens belangen dienen jullie?
In elk geval niet die van personen met waanvoorstellingen en belachelijke complottheorieën.
Ik pik het niet zomaar te worden uitgemaakt voor afwimpelaar of leugenaar. Ik probeer andere consumenten te helpen waar dat kan, maar ben soms ook kritisch als ik denk dat personen doorschieten.
Ik pik het niet zomaar te worden uitgemaakt voor afwimpelaar of leugenaar. Ik probeer andere consumenten te helpen waar dat kan, maar ben soms ook kritisch als ik denk dat personen doorschieten.
-
kanovaarder
Afwimpelen?
Ik denk dat deze man te veel tekst gebruikt voor een simpel gegeven.
Firma's waarover klachten zijn (zeker de grotere) melden hier op fora hun ë-mail"klachtenafdeling (denk maar eens aan die Els Beltman).
Deze afleiding lijkt ook mij inderdaad bedoeld om de klager van dit soort consumentenfora weg te leiden.
Ik denk niet dat schrijver ons reageerders bedoeld.
Grootvader
Ik denk dat deze man te veel tekst gebruikt voor een simpel gegeven.
Firma's waarover klachten zijn (zeker de grotere) melden hier op fora hun ë-mail"klachtenafdeling (denk maar eens aan die Els Beltman).
Deze afleiding lijkt ook mij inderdaad bedoeld om de klager van dit soort consumentenfora weg te leiden.
Grootvader
Wat een totale onzin, deze persoon weet niet van opgeven
-
roeptumaar
Waarom voel jij je nu aangevallen Big V.Ik pik het niet zomaar te worden uitgemaakt voor afwimpelaar of leugenaar. Ik probeer andere consumenten te helpen waar dat kan, maar ben soms ook kritisch als ik denk dat personen doorschieten.
Ik voel me aangevallen door beschuldigingen in enkele andere topics.Waarom voel jij je nu aangevallen Big V.
Beste forumgebruikers,
Bij deze een aansporing om wel on topic te blijven en te reageren op de stelling dat er 'afwimpelaars' op het forum actief zijn. Indien dit topic off-topic blijft, dan zal deze worden gesloten en later worden verwijderd.
Voor vragen en/ of opmerkingen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
TROS Radar internet
Bij deze een aansporing om wel on topic te blijven en te reageren op de stelling dat er 'afwimpelaars' op het forum actief zijn. Indien dit topic off-topic blijft, dan zal deze worden gesloten en later worden verwijderd.
Voor vragen en/ of opmerkingen: [email protected]
Met vriendelijke groet,
TROS Radar internet
-
roeptumaar
Topicstarter heeft wel een punt.
Het is algemeen bekend dat deze"afwimpelaars"op ieder forum hun werk uitoefenen,Kanovaarder noemde er al een.
Het is algemeen bekend dat deze"afwimpelaars"op ieder forum hun werk uitoefenen,Kanovaarder noemde er al een.
Al met al een misselijke opmerking,dat kan ook wel een beetje minder.Hoe lang heb je nu al last van die paranoïa? Daar is medicatie voor hoor.
Topicstarter heeft wel een punt.
Er zullen heus wel afwimpelaars actief zijn, en die vallen gelijk door de mand.
Maar het zijn er maar een paar.
Echter zullen die afwimpelaars door de oplettende forumgebruikers snel ontmaskerd worden.
Ik zou er niet zo zwaar aan tillen en die gasten negeren.