| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TE VROEG AFSLUITEN, KPN
TE VROEG AFSLUITEN, KPN
Na opzegging van ons abonement bij KPN wilden we het gelijk laten afsluiten. Dit was echter niet mogelijk, zei KPN, 1 augustus zou dit gebeuren. Na 10 telefoontjes met verschillende medewerkers die ons allemaal VERZEKERDEN dat 1 augustus KPN werd afgesloten besloten we ons nieuwe abonnement in te laten gaan op 1 augustus. Prima geregeld dachten wij, op 16 juli ontvingen wij echter een brief dat KPN per 13 juli afgesloten zou worden, onzin want alles deed het nog, maar toch maar even bellen. Geen probleem zei de medewerker, de brief was een foutje en KPN zou ECHT 1 augustus afgesloten worden. (de 11de medewerker dus die dit ons had verzekerd). Nu word ik net (mobiel) gebeld door mijn vriend, alles ligt eruit, KPN heeft ons afgesloten. Na een telefoongesprek van een UUR (!!!!) met de klantenservice wat het antwoord, ja sorry, onze fout, maar kunnen er niets aan doen. Dit kan toch niet!! Wat kunnen we hieraan doen? Als ze hebben afgesloten kunnen ze toch ook weer aansluiten? En is er rechtshalve een mogelijkheid om al de belkosten te verhalen op KPN, het is immers hun schuld dat wij uren naar de klantenservice moeten luisteren.... Fijne zaak, die KPN!
-
NewDutchie
Re: TE VROEG AFSLUITEN, KPN
Zelfde meegemaakt. Aangegeven dat 19 juni de ADSL stopgezet moest worden en 1x raden op 19 juni complete afsluiting. Kostte KPN 1 week om weer terug aan te sluiten waarbij eerst werd gezegd dat ik sowieso mijn nummer kwijt was.
Deze week de factuur gekregen met daarop 'aansluitkosten'
Deze week de factuur gekregen met daarop 'aansluitkosten'